جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: در سال‌ها و دهه‌های اخیر دشمنان اسلام عملا نشان داده‌اند که به دنبال شعله ور کردن آتش جنگ‌های قومیتی و مذهبی در بین مسلمانان هستند، کما اینکه امروز شاهد این جنایت‌ها علیه مسلمانان هستیم.

حجت الاسلام مسعود محمدی استاد حوزه علمیه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: دشمنان وحدت مسلمانان، امروز دست به هر جنایتی می‌زنند تا صلح در بین برادران مسلمان محقق نشود.

این استاد حوزه علمیه کردستان گفت: از این رو دشمن اجازه نمی‌دهند که هیچ کشور اسلامی در ثبات و آرامش باشد و آخرین نمونه این توطئه گری دشمن، راه اندازی اغتشاشات داخلی در کشورمان بود ما که به وسیله معاندین و گروهک‌های تروریستی مدیریت می‌شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه بیگانگان در تلاش هستند تا جهان اسلام هرگز به قدرت و جایگاه واقعی خود نرسند، یادآور شد: امروز مسلمانان برای رهایی از جور و ستم ابر قدرت‌ها، نیازمند وحدت واقعی و همیشگی هستند نه یک وحدت مقطعی، زیرا وحدت مقطعی خروجی آن وضعیت امروز کشورهای مسلمان می‌شود، بنابراین وحدت مسلمان باید همان وحدتی باشد که مدنظر قرآن کریم و رسول اکرم(ص) است.

استاد حوزه علمیه کردستان یادآور شد: در سال‌ها و دهه‌های اخیر دشمنان اسلام عملا نشان داده‌اند که به دنبال شعله ور کردن آتش جنگ‌های قومیتی و مذهبی در بین مسلمانان هستند، کما اینکه امروز شاهد این جنایت‌ها علیه مسلمانان هستیم.

حجت الاسلام محمدی گفت: امروز مردم یمن، سوریه، عراق و فلسطین در شعله‌های جنگ نابرابری که استکبار علیه آنها به راه انداخته است، گرفتار شده‌اند ولی با این وجود به عینه می‌بینم که برخی از سران بی‌خرد و بی‌تعهد اسلامی، همچنان به دنبال عادی سازی روابط با دشمنان شماره یک جهان اسلام، اسرائیل غاصب و آمریکا هستند که این خود یک خیانت بزرگ علیه مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: قدرت و پتانسیل جهان اسلام چیزی نیست که کشورهای استکباری از آن ناآگاه باشند، لذا برای اینکه این قدرت ظهور نکند، امروز جنگ و خونریزی را در بین مسلمانان به راه انداخته‌اند و دست به هر کاری می‌زنند که صلح در بین مسلمانان حلقه مفقوده‌ای باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha