جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیر حوزه های علمیه کشور با علما و روحانیون خوزستان

عضو مجلس خبرگان رهبری هم در این دیدار تصریح کرد: یکی از رسالت های بزرگ حوزه علمیه پشتیبانی از جریان مقاومت اسلامی است و مناسب ترین نهادی که می تواند این کار را کند حوزه علمیه خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از علما و روحانیون خوزستان با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن از سال قبل به دنبال فتنه اخیر بود و متاسفانه کسانی که در سایه انقلاب اسلامی آبرویی کسب کرده بودند با فتنه همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: بنا به گفته رئیس قوه قضائیه بناست با عاملین فتنه و کسانی که جوانان را تشویق و ترغیب به اغتشاش کردند، برخورد قاطع و بدون مماشات صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: رسالت و وظیفه ما در رابطه با نسل فعلی با توجه به اینکه نتوانستیم برای بعضی از آنها اعتماد سازی کنیم، در اول سال تحصیلی باید برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: برای حضور در مدارس و بین جوانان هم برادران و خواهران برنامه‌ریزی شود. از شخصیت های کشوری دعوت شود و اتفاقات رخ داده مستندسازی شود.

پشتیبانی حوزه علمیه از جریان مقاومت اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری هم در این دیدار تصریح کرد: یکی از رسالت های بزرگ حوزه علمیه پشتیبانی از جریان مقاومت اسلامی است و مناسب ترین نهادی که می تواند این کار کند حوزه علمیه خوزستان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با موافقت مرکز مدیریت مجموعه ای در مدرسه علمیه الغدیر اهواز در سه عرصه فقه حکومتی، تاریخ تشیع و کلام راه‌اندازی شده است.

در این دیدار شماری از امامان جمعه و شخصیت های حوزوی به بیان دغدغه ها پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha