چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش بصیرتی شبکه نظارت شورای نگهبان خوزستان باحضور آیت الله اعرافی

حوزه / عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که مستکبران، روشنفکران بدلی را تربیت کردند و به جان اسلام راستین انداختند و با اسلام لیبرالیسم تولید شبهه و شایعه می‌کنند، گفت: شکل دیگر مقابله با انقلاب اسلامی، ایجاد اسلام درباری و تشریفاتی مثل عربستان سعودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله علیرضا اعرافی در همایش بصیرتی شبکه نظارت شورای نگهبان خوزستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به پرچمداری خوزستان در دفاع از آرمان‌های الهی و پیشگاه دفاع از میهن و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به رغم آنکه دشمنان اسلام و انقلاب برای دور ساختن خوزستان از آرمان‌های اسلام و انقلاب سرمایه‌گذاری وسیعی کردند، پول‌ها خرج کردند و اقدامات سنگینی را انجام دادند، اما خوزستان چشم و چراغ این کشور است و در قله و نماد ایثارگری و فداکاری در راه اسلام و انقلاب می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مردم خوزستان با وجود کاستی‌ها در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها خوش درخشیدند و حضور پیدا کردند، افزود: ما قدردان مردم استان خوزستان هستیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه استان خوزستان را باید گرامیداشت و شایسته خدمت بدانیم، مطرح کرد: امیدواریم دستگاه‌های متولی در رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه کوشا باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار شورای نگهبان بسیار ظریف، پر مسئولیت و اثرگذار است، اظهار کرد: به دلیل سنگینی و اهمیت، فعالیت در این عرصه دارای اجر و ثواب مضاعف است.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اعضای شورای نگهبان، پرچم‌دار نظارت بر سلامت انتخابات هستند، عنوان کرد: در جهانی که برای ارزش‌های الهی ارزشی قائل نبودند، انقلاب اسلامی نظریه جدید و الگویی نو در تاریخ معاصر بود.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: تئوری مردم سالاری دینی، انقلاب اسلامی و اندیشه ولایت فقیه اندیشه جدید و راه نو برای سعادت بشر بود.

آیت الله اعرافی یادآور شد: اینکه می‌بینید هر روز قائله می‌آفرینند و احزاب شیطان، برای کوبیدن راه مقدس و پایین آوردن این پرچم جمع شده‌اند، برای این است که خبری وجود دارد، امروز شور و شوق‌هایی که در دل‌های مردم ایران اسلامی وجود دارد، بنده آن را در سراسر عالم مشاهده کرده‌ام.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مستکبران مقابل انقلاب اسلامی این است که در برابر انقلاب و اسلام بدل ساختند تا بدل‌ها جای اصل را بگیرند، البته گاهی از موارد مشکلاتی نیز ایجاد می‌کنند اما به فضل خدا شکست خواهند خورد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: مستکبران، روشنفکران بدلی را تربیت کردند و به جان اسلام راستین انداختند و با اسلام لیبرالیسم، تولید شبهه و شایعه می‌کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه شکل دیگر مقابله با انقلاب اسلامی، ایجاد اسلام درباری و تشریفاتی مثل عربستان سعودی است، گفت: استکبار در ابتدا کاری کرد که مردم و مسلمانان از حس اسلام تهی شوند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه ملتی همانند ملت بزرگ ایران اسلامی در تاریخ کم نظیر است، عنوان کرد: کمترین توطئه‌ها علیه ایران اسلامی اگر برای دیگر کشورها به وجود می‌آمد، دولت‌های بزرگ را از پای در می‌آورد و ابر قدرت‌ها را ساقط می‌کرد.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد ارزشی مثل حجاب را با قصه‌ای که هنوز ابعاد آن روشن نیست، زیر سؤال ببرد و در نهایت آن را به ابزار سیاسی تبدیل کند تا با تهدید کیان یک ملت، امنیت آن را از بین ببرد.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: با حضور و نقش آفرینی اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان و تلاش ملت و جوانان ایران اسلامی، به فضل خدا ایران اسلامی بیش از گذشته امنیت را تجربه خواهد کرد و خواب آشفته دشمنان اسلام را بی‌تعبیر خواهد گذاشت.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس به جوانان غیور و مبارز، مسئولان فداکار و حاضر در صحنه و تلاش همه جانبه برای پیشرفت ایران اسلامی در برابر توطئه‌ها نیاز داریم.

در ابتدای این همایش ابوالحسن معماری، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان به ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر در انتخابات‌های اخیر در سطح استان خوزستان پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha