جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ جلسه قرارگاه تثبیت اعتقادی خوزستان

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه آینده کشور در آموزش و پرورش رقم می خورد، تصریح کرد: شعارمان این است که حوزه علمیه در مسائل اجتماعی نقش دارد و باید مطالبه گر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در نشست مسئولان استانی و نهادهای حوزوی و فرهنگی خوزستان اظهار داشت: خوزستان استانی راهبردی و استراتژیک است و مردم آن عظیم و مقاوم هستند.

وی با تأکید بر اینکه دنیا ضمن سرمایه گذاری بر روی انقلاب اسلامی تمرکزی ویژه ای بر روی استان ها و به ویژه خوزستان دارد، افزود: این استان دارای منابع بسیار است و با این وجود با مشکلاتی مواجه می‌شود که آدم خجالت می‌کشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: استان خوزستان باید خطه آباد عمرانی و معنوی شود؛ با همت مسئولان و همه تلاش کنیم که جایگاه خوزستان تغییر پیدا کند.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: درخصوص آموزش و پرورش باید نیرو تربیت کرد و با شاخصه های درست وارد سازمان ها و نهادها به ویژه آموزش و پرورش شوند. همکاری حوزه و آموزش و پرورش را جدی بگیرید.

وی با بیان اینکه در افق ۷ یا ۸ ساله آینده بیش از دو سوم آموزش و پرورش با نیروهای جدید جایگزین می شوند و این خیلی مهم است، ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و و دارای جایگاه مهم است اما با نقطه مطلوب فاصله دارد. به دوره های دانش افزایی و ضمن خدمت نیز باید توجه جدی شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه آینده کشور و در رأس آن در آموزش و پرورش رقم می خورد، تصریح کرد: استانداری و نمایندگان مجلس با هدایت نماینده انقلاب در خوزستان باید کاری کنند که آموزش و پروش اولویت یک باشد.

آیت الله اعرافی درخصوص آسیب های اجتماعی، بیان کرد: شعارمان این است که حوزه علمیه در مسائل اجتماعی نقش دارد و باید مطالبه گر باشد.

وی با بیان اینکه مسجد در رأس قرار گرفته شود، ادامه داد: باید مسجد در سه وعده نماز با یک روحانی شایسته و توانمند در کارها را شاهد باشیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در بزنگاه برنامه هفتم جایگاه استان خوزستان را مشخص کنید و ما هم در شورای نگهبان در خدمت شما خواهیم‌ بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha