دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست مدیر سابق و جدید و معاونین مدیریت حوزه خوزستان با آیت الله اعرافی

حوزه / عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خوزستان یک استان راهبردی و کلیدی است و اهتمام اصلی حوزه‌ها حل مشکلات مردم، حمایت و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله عباس کعبی، در نشست جمع بندی سفر آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان خوزستان، اظهار داشت: تحکیم ارتباط و پیوند بین حوزه‌های علمیه در سطح کشور و قم و شخصیت‌های برجسته مثل آیت الله اعرافی نیاز امروز کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در اینگونه سفرها قطعا ارتباطات گسترده، هم افزایی، اندیشه ورزی، مشورت و همدلی، شناخت آزمون‌ها، چالش‌ها، نقاط ضعف و قوت در برنامه‌ها و رویکردهای راهبردی، برنامه ریزی، اقدام و عملیات خیلی می‌تواند مؤثر باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: در بخش فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، زیر ساخت و کارآفرینی حوزه‌های علمیه هم می‌توانند در هدایت، حمایت و نظارت عالی اثرگذار باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه اندازی مرکز علمی و فرهنگی امام حسین(ع) و مدرسه علمیه امام حسین(ع)، رویکرد ایجاد پیوند بین حوزه‌ها و روحانیت با مردم است که از جهت هدایت در مسیر برنامه‌های انقلاب و حمایت اثرگذار است.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه سطح مطالبات از حوزه علمیه و روحانیت برای حل معضلات خوزستان بسیار زیاد است، بیان کرد: خوزستان یک استان راهبردی و کلیدی است و اهتمام اصلی حوزه‌ها، حل مشکلات مردم، حمایت و خدمت به مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ارتباط و پیوند بین مردم و روحانیت باید قوی‌تر شود و دشمن هم برای ایجاد فاصله بین این دو، در حال تلاش است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ظرفیت اشتغال زایی در خوزستان بسیار بالا است و مطالبه اصلی مردم اشتغال زایی می‌باشد، عنوان کرد: یکی از سیاست‌ها در برنامه هفتم توسعه و اولویت اول مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب برنامه اقتصادی است و لذا مدیریت منابع و اصلاح الگوی کشت در برنامه اقتصادی وجود دارد.

آیت الله کعبی ادامه داد: اگر اصلاح الگوی کشت و مدیریت عادلانه منابع آب در استان خوزستان مورد توجه واقع شود و بحث آب‌های صنعتی و پسآب‌ها خوب انجام شود، خوزستان در کنار دیگر عرصه‌ها در زمینه اقتصادی، کشاورزی و دامداری می‌تواند جهش بزرگی را رقم بزند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha