شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام بلادیان

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان، گفت: لازمه ی تربیت طلاب در تراز انقلاب این است که ما مسئولین و اساتید حوزه ابتدا خود را رشد دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی بلادیان، مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان، در دیدار اساتید و کادر مدارس علمیه استان خوزستان با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به داستان سید مرتضی و سید رضی و چگونگی انتخاب این دو بزرگوار به شاگردی شیخ مفید، اظهار کرد: اگر همه ی ما در حد توان نگاهمان به طلابی که در مجموعه ما حضور دارند این باشد که آنها فرزندان حضرت زهرا، اهل بیت یا لااقل فرزندان رهبرمعظم انقلاب هستند، در این صورت با دقت بیشتری به مباحث علمی و تربیتی آنها می پردازیم.

مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: لازمه ی تربیت طلاب در تراز انقلاب این است که ما مسئولین و اساتید ابتدا خود را رشد دهیم تا بتوانیم در این عرصه خدمتگزاری لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: از زحمات آیت الله اعرافی و همراهان ایشان که شاهدم در حال فعالیت و خدمت به حوزه هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و برای این عزیزان توان مضاعف و اجر جزیل از خداوند متعال خواستارم.

مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان اضافه کرد: همچنین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر سابق حوزه علمیه خوزستان که در طول سنوات گذشته متواضعانه خدمت کرده و به امور مختلف طلاب رسیدگی کردند و خود به شخصه شاهد زحمات بی نهایت و دغدغه های وی نسبت به حوزه علمیه بوده ام صمیمانه تشکر کنم و تقاضا دارم حضورشان در حوزه علمیه خوزستان در راهنمایی و ارشاد مدیریت استانی و کادر مدارس استمرار داشته باشد تا بتوانیم از تجربیاتشان بهره مند شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha