جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه خوزستان، گفت: از پروردگارم، امام زمانم، همه ی طلاب و اساتید، مسئولین بزرگوار خصوصا آیت الله جزایری و آیت الله اعرافی که اعتماد کردند و این مسئولیت را به بنده سپردند عذرخواهی می کنم اگر نتوانسته باشم حق این وظیفه را ادا کرده باشم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه علمیه خوزستان که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در اهواز برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم بابت نعمات بیکرانی که به همه ی بندگانش کرامت فرموده خصوصا به نسل حاضر که مفتخر است به مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج). خدا را شاکرم که عمر من را در دوره ی رهبری امام امت و مقام معظم رهبری قرار داد و در عصری قرار گرفتم که همنشین شهدای عزیز و علمای بزرگوار بودم و مسئولیتی در حوزه های علمیه کرامت فرمود که با مدیریت مدیران بزرگواری همچون آیت الله اعرافی که مدیری شایسته، جهان دیده، روشن فکر، بصیر، برنامه ریز و توانمند در عرصه های حوزه های علمیه است، همزمان شد و افتخار می کنم که مدتی در کنارش توفیق خدمتگزاری در مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان را داشتم.

وی، افزود: وقتی به گذشته نگاه کردم دیدم ده سالی که در حوزه علمیه استان خدمت کردم و در مجموع ۳۲ سالی که در مسئولیت های مختلف بودم قصور و تقصیر من از خدماتم بیشتر است و زبانی برای گفتن فعالیتهایی که در دوران مدیریتم صورت گرفته ندارم و فقط می توانم از همه ی اساتید، طلاب و همکاران عذرخواهی کنم.

مدیر سابق حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: وقتی به گذشته نگاه می کنم می ترسم از اینکه مشمول آیات «قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُمْ بِالْأَخْسَرِینَ أَعْمَالًا * الَّذِینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَهُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعًا» باشم و فکر می کنم که چطور در آینده می خواهم در محضر پروردگار پاسخگوی قصور خویش باشم. فرصت هایی که سوختند به واسطه ی اختلاف نظرها، خودبینی ها، رقابت ها و ده ها موضوع دیگر.

وی خاطرنشان کرد: غافلیم از اینکه خداوند عرصه ای را در اختیار ما قرار داده و همه را دعوت کرده تا با تلاش و کوشش مزرعه ی آخرت خود را آباد کنیم، ولی متاسفانه مسئولیت ها را می گیریم و غفلت ها نیز ما را می گیرد و کارها را با سلیقه خودمان بدون داشتن حجت دنبال می کنیم و اگر به پشت سر نگاه کنیم می بینیم که مدیونیم و نمی توانیم پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور بیان کرد: اگر بالاترین کارها را نیز انجام داده باشیم منتی بر کسی نداریم که منت ها دارند بر ما خصوصا پروردگارمان که این فرصت را در اختیار ما گذاشته است.

وی گفت: می خواهم در محضر همه ی شما از محضر پروردگارم، امام زمانم، همه ی طلاب و اساتید، مسئولین بزرگوار خصوصا آیت الله جزایری و آیت الله اعرافی که اعتماد کردند و این مسئولیت را به بنده سپردند عذرخواهی کنم اگر نتوانسته باشم حق این وظیفه را ادا کرده باشم.

مدیر سابق حوزه علمیه خوزستان در پایان کفت: از همگی شما عزیزان خواهش می کنم که دعا کنید خداوند مرگ ما را در شهادت قرار دهد، چرا که راهی نداریم برای پاسخگویی مگر اینکه خونمان در راه خداوند ریخته شود و شاید خونمان بتواند پاسخگوی کوتاهی ما باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha