سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه علمیه خوزستان با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان گفت: از همه اقشار، مسئولین اداری، نظامی و انتظامی و ارگان های مختلف استان تقاضا دارم همان طور که حوزه علمیه خودش را در همه عرصه های زندگی فردی و اجتماعی بشری مسئول می داند آنها هم با تعاملی سازنده در کنار حوزه قرار بگیرند و ما در خدمت همه آنها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی بلادیان، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه علمیه خوزستان، که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در اهواز برگزار شد، گفت: وظیفه ی خود می دانم که به طور خاص از بزرگوارانی که بنده سالیان زیادی در خدمت ایشان بودم علی الخصوص آیت الله موسوی جزایری و آیت الله شفیعی، تقدیر و تشکر کرده و آرزو کنم که بتوانم در کنار این بزرگواران و سایر علمای استان، گامی کوچک در راستای اهداف انقلاب اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(ع) بردارم.

وی، افزود: خدا را شاکریم که مودت و محبت رسول اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را در دل ما ایجاد کرده و با معارف انقلاب، مهدویت و رسالت همه ی پیامبران آشنا هستیم. خداوند را شاکرم بابت تمام نعمت هایش و خانواده ای که در آن رشد پیدا کردم و اساتیدی که پای درس آنها نشستم و اگر ذره ای ادب و معرفت دارم از برکت وجود آنهاست.

مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان، خاطر نشان کرد: هرچند تعیین وقت برای ظهور امام زمان(عج) صحیح نیست اما به قطع می گویم که رفتار، گفتار و برنامه ریزی های امروز ما در کیفیت و تعجیل در ظهور حضرت دخیل است، لذا مسئولیت هرکسی که در عرصه های مختلف این انقلاب قرار می گیرد از زمان های گذشته دشوارتر است.

وی، ادامه داد: این دشواری در استانی که از دیرباز شاهد مجاهدت های علمی، اخلاقی، تهذیبی و تربیتی علمای بزرگوار و همچنین مجاهدت های رزمندگان و شهدای بزرگوار، بوده است، بیشتر است و بار مسئولیت مضاعف و سخت تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بلادیان افزود: از همه اقشار، مسئولین محترم اداری، نظامی و انتظامی و ارگان های مختلف استان تقاضا دارم همان طور که حوزه علمیه خودش را در همه ی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی بشری مسئول می داند آنها هم با تعاملی سازنده در کنار حوزه قرار بگیرند و ما در خدمت همه آنها خواهیم بود تا در یک مجموعه ی همدل، همراه و همکار بتوانیم خدماتی را در عرصه های فرهنگی داشته باشیم.

وی در پایان از تمامی کسانی که به او تبریک گفته اند تشکر کرد و گفت: بنده تبریک شما را از بابت اینکه برکت الهی شامل حال مجموعه ی حوزه علمیه و حقیر بشود تلقی می کنم و از خداوند می خواهم که سایه ی علمای استان را حفظ کند و ما را در تبعیت از ولایت فقیه و همراهی نماینده محترم ولی فقیه موفق بدارد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر سابق حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی بلادیان بهبهان‌پور به عنوان مدیر جدید حوزه استان معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha