یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر:مراسم شهادت امام حسن عسگری(ع)ازطرف نماینده ولی فقبه درکاشان

حوزه / کارشناس مذهبی با بیان اینکه مردن یک حقیقت  انکار ناپذیر است، گفت: باید باور کنیم روزی مرگ به سراغمان می‌آید، ولی آنچه از ما تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) همزمان با سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد حسینی(ره) ابوی نماینده ولی فقیه در کاشان، شب گذشته با حضور جمعی از روحانیون و مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، با بیان اینکه مردن یک حقیقت انکار ناپذیر است، اظهار داشت: باید باور کنیم روزی مرگ به سراغمان می‌آید، ولی آن چه که از ما تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک است.

وی افزود: انسان هر چه قدر هم در این دنیا زندگی کند، اثر عمل خودش را در دنیا و آخرت خواهد دید.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به موعظه‌های جبرئیل به پیامبراکرم(ص)، خاطر نشان کرد: جبرئیل در این موعظه این طور مطرح می‌کند که هر چه را در این دنیا می‌خواهی دوست باش ولی این را بدان روزی باید از آن جدا شوی.

وی به روایتی از امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: در این روایت آمده است که انسان اگر سنگی را دوست داشته باشد، فردای قیامت با همان سنگ محشور خواهد شد.

این کارشناس مذهبی با گرامی داشت سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسینی(ره)، یادآور شد: این عالم بزرگ در ۴۰ سال حضور به عنوان امام جمعه در استان فارس، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه زندگی خود قرار داده بود.

وی با بیان اینکه خاندان حجت الاسلام والمسلمین حسینی(ره) همه جز علما بوده‌اند، گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یک نمونه از آثار و دست پرورده این عالم بزرگوار است که خداوند به ما توفیق داد تا با عنایت مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه و سفیر ولایت در خدمت مردم دارالمومنین کاشان باشد.

انتهای پیام. /

آنچه از انسان تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک اوست

آنچه از انسان تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک اوست

آنچه از انسان تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک اوست

آنچه از انسان تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک اوست

آنچه از انسان تا قیامت باقی می‌ماند، عمل نیک اوست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha