یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیرزاد ایزدی

حوزه/ ماموستا ایزدی گفت: دشمن به خوبی متوجه شده که به صورت مستقیم و نظامی نمی‌تواند در مقابل این نظام صف آرایی کند، بنابراین با اجیر کردن افراد فریب خورده خود در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد جنگی فراگیر در داخل کشور و بین اقوام و مذاهب اسلامی است.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته وحدت، اظهار داشت: هفته‌ای که به ابتکار حضرت امام(ره) برای تقویت و تقریب بیشتر مسلمانان نامگذاری شد.

وی گفت: رسول اکرم(ص) به تأسی از قرآن کریم همواره در تلاش بود که وحدت عملی را در بین مردم زمانه خویش ایجاد کند که در این راه دشمنی‌ها و عداوت‌های بسیاری از سوی مشرکان دید.

ماموستا ایزدی یادآور شد: کسی که همواره خود را پیرو دین، قرآن و رسول اکرم(ص) معرفی می‌کند، باید تمام تلاشش در راه تحقق واقعی وحدت در بین برادران دینی باشد و از عاملی که وحدت شکن است دوری کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و هویدا بودن دستان دشمنان خارجی و داخلی در آشوب‌های خیابانی، یادآور شد: دشمن به خوبی متوجه شده که به صورت مستقیم و نظامی نمی‌تواند در مقابل این نظام صف آرایی کند، بنابراین با اجیر کردن افراد فریب خورده خود در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد جنگی فراگیر در داخل کشور و بین اقوام و مذاهب اسلامی است.

ماموستا ایزدی افزود: این ترفند شیطانی دشمن شاید در روزهای اول روند امیدوار کننده‌ای برای آنها به دنبال داشت، ولی این فتنه‌ها با ورود ملت متدین و انقلابی ایران به ناگاه فروکش کرد و بار دیگر خواب‌های دشمنان این مملکت تعبیر نشد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که وحدت در این کشور وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی به این نظام برساند، بنابراین امروز دشمن اصل و باطن وحدت ما را آماج حملات خود قرار داده و لذا علما، روحانیون و بزرگان وظیفه دارند که نسل جوان و نوجوان را نسبت به توطئه ننگین دشمنان هوشیار و آگاه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha