دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسکندری مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مشهد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مشهد، گفت: نیاز است نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی، هر شش ماه برگزار شود تا اساتید و طلاب با جدیدترین منابع و کتابهای علمی منتشر و عرضه شده، آشنا شوند.

حجت الاسلام اسکندری درگفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی از این جهت ضرورت دارد که طلبه باید غیر از آشنایی با کتاب ها، با آن مانوس و همنشین باشد زیرا از ضرورت‌های زندگی طلبگی می‌باشد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی سالی یک بار که نه بلکه باید هر شش ماه برگزار شود تا اساتید و طلاب با جدیدترین منابع و کتاب های علمی منتشر و عرضه شده آشنا شوند که ضرورت دارد و لازم است؛ بنابراین برپایی آن موجب می‌شود تا آنچه نیاز طلبه از لحاظ علمی است در نمایشگاه کتب تخصصی رفع شود.

مدرس حوزه علمیه خراسان ضمن توصیه به طلاب برای بازدید از نمایشگاه تخصصی حوزه علمیه، افزود: طلبه باید در هوای کتاب تنفس کند و به نظرم اگر کتاب و کتاب خواندن را از طلبه بگیرید یک مجسمه خشک و بی‌حرکت می‌شود. توصیه‌ام به دوستان طلبه این است که با کتاب تنفس کنید، با کتاب بیدار شوید و با کتاب بخوابید و در همه حال با کتاب همنشین باشید.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان به همت معاونت علمی این حوزه از ۱۴تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ در مدرسه علمیه آیت الله العظمی خویی(ره)، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر دایر می‌باشد و دو روز ۱۷ و ۱۹ مهرماه ویژه بازدید خواهران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha