دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدرسه معصومیه یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) یزد گفت: یکی از مشکلات این مدرسه علمیه کمبود فضای آموزشی علیرغم همجواری با آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، نرگس عزیزی مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد، ظهر امروز در نشست طلاب این مدرسه با مدیر حوزه علمیه خواهران استان، ضمن تقدیر از تلاش‌های اساتید، کادر و طلاب مدرسه، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم و امیدواریم بانوان طلبه این مدرسه علمیه، همگام با دیگر بانوان طلبه استان و کشور از نظر مسئولیت‌های طلبگی و اخلاقی در همه ابعاد زندگی مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرند.

وی افزود: لازم است تا بانوان طلبه در ترویج آموزه‌های دینی در محیط خانواده و اجتماع کوشا باشند و در همه صحنه‌هایی که وجودشان لازم و ضروری است به خوبی عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س)، یکی از مشکلات این مدرسه علمیه را کمبود فضای آموزشی علیرغم همجواری با آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) دانست و گفت: مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) تنها مدرسه‌ای در استان به شمار می‌رود که در جوار یکی از امامزادگان واجب التعظیم قرار دارد و در صورت توسعه فضاهای فرهنگی، علمی و آموزشی، بیش از پیش می‌تواند در سطح یزد تأثیرگذار باشد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س)، ضمن تقدیر از زحمات مدیر حوزه علمیه خواهران استان و معاونان حوزه علمیه خواهران استان، در پایان به رسم یادبود لوح و قرآنی را از سوی طلاب و کادر مدرسه به مدیریت حوزه خواهران استان یزد اهدا کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha