جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با فرمانده انتظامی استان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: نظام اسلامی برای حفظ عزت بانوان حتی در کشورهای دیگر حاضر می شود بهترین سربازان خودش را مثل حججی ها، حاج حسین همدانی ها و سردار سرافراز اسلام سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را برای حفظ شخصیت زنان فدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ظهر امروز حجت الاسلام اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر به همراه معاونین و مدیران مدارس شهرستان بوشهر به مناسبت هفته انتظامی به دیدار فرماندهی انتظامی استان بوشهر رفتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با قدردانی از زحمات نیروی های حافظ امنیت کشور، گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی در این روزها برای حفظ امنیت مردم و کشور با جان خود به صحنه آمدند و ما این امنیت را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای ترور، مدافع حرم و مدافع امنیت که در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند، هستیم.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه روشن است که بدخواهان تحت حمایت آمریکا و انگلیس در اغتشاشات اخیر دست داشتند، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و زبون و انگلیس خبیث، این روزها نشان دادند که نه مدافع حقوق زنان هستند و نه مدافع آزادی بلکه همان طور که رهبری عزیزمان فرمودند: دشمنان جلاد ما با ایران قوی و مقتدر سر سازش ندارند و چون می بیند امروز گره های بزرگی از مردم دارد باز می‌شود که قبلا بنایی بر حل شدن آنها نبود فتنه ای دیگر را به یک بهانه عَلَم کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: دشمنان ایران کور خوانده اند که بتوانند نقشه های شوم خود را در کشور ما عملی کنند و خواب های آشفته اینان تعبیر نخواهد شد و مردم با تبعیت از امام خامنه ای در مقابل آنها ایستاده اند.

وی اظهار کرد: دشمن منتظر است که مردم دست از احکام شریعت بردارند و احکام الهی در جامعه کم رنگ شود. احکام الهی همچون پوشش اسلامی حاصل مجاهدت پیغمبر عظیم الشان(ص)، اهل بیت(ع) و خون سیدالشهدا(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی تصریح کرد: احکام الهی برای جامعه عزت و عفت می آورد. دشمن دنبال این است که عفت و غیرت مردم این سرزمین به از بین برود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: بزرگترین مدافع حقوق و کرامت بانوان در این کره خاکی، جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نظام اسلامی برای حفظ عزت بانوان حتی در کشورهای دیگر حاضر می شود بهترین سربازان خودش را مثل حججی ها، حاج حسین همدانی ها و سردار سرافراز اسلام سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را برای حفظ شخصیت زنان فدا کند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: حاج قاسم برای این فدا شد تا داعش بر جوامع اسلامی مسلط نشود و سر این اژدها را در عراق و سوریه به زمین کوبید و فدا شدن شهدای ما برای حفظ کرامت و حقوق زنان و حقوق بشر بود.

وی با اشاره به این که حاکمیت دشمن در فضای مجازی برای همگان روشن شده است گفت: دشمن از طریق فضای مجازی بر ذهن بخشی از افراد جامعه تسلط پیدا کرده است و فضایی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب تبدیل به قتلگاه جوانان شده است چرا باید بدون کنترل باشد؟

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: دشمن به دنبال این است که با کشاندن اقتصاد مردم به فضای مجازی بعد از مدتی اقتصاد کشور را نیز به هم بزند و اقتصادی که بر پایه فضای مجازی باشد با تحریم آن اهرم فشار دیگری بر مردم است.

در پایان این دیدار با تقدیم لوح یادبودی از طرف حوزه علمیه خواهران از زحمات سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی و حجت الاسلام والمسلمین علمدار یوسفی رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تشکر و قدردانی به عمل آمد.

جمهوری اسلامی بزرگترین مدافع حقوق و کرامت زنان در دنیا است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha