شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
سردار کشکولی، فرمانده سپاه استان لرستان

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به لزوم استفاده از پیام رسان های داخلی، گفت: باید به استعمار فضای مجازی در کشور پایان دهیم و مطالبه مردم ولایی و انقلابی از مسئولان و مجلس استفاده از پیام رسان های داخلی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر دوشنبه در اجتماع مردم ولایی و انقلابی لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند اهداف والای نظام اسلامی را زیر سوال ببرند، گفت: برای مقابله با توطئه ها و راهبردهای شوم دشمنان نیاز به وحدت ملی و جهاد تبیین داریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ایران قوی، مستقل و بااراده مشکل دارد، بیان داشت: ملت مقاوم، بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با اراده انقلابی از این گردنه ها عبور خواهد نمود و هرگز فریب جنگ رسانه ای دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهیم خورد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلعه العالی) فرمودند امروز کشور به بازدارندگی رسیده است، گفت: به تعبیر معظم له همین اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمن، نظام سلطه را برآشفته و عصبانی کرده است.

سردار کشکولی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از قدرت منطقه به قدرت جهانی رسیده است، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم تحریم ها را بی اثر کرد و امروز مبادلات با شرق در حالی انجام می شود که برجام به سرانجام و نتیجه نرسیده و این نشان از قدرت والای جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه ها و تحریم های دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن هرگز نخواهد توانست اقتدار والای نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد، گفت: دشمن به جنگ رسانه ای روی آورده و برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند وحدت، انسجام ملی و جهاد تبیین هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه باید روحیه انقلابی گری خود را حفظ نماییم، افزود: امروز جنگ روانی و تکنولوژی دشمن را در پیش رو داریم که باید بابصیرت و هوشیار باشیم.

سردار کشکولی با بیان اینکه امروز دشمن عفاف و حجاب که از نمادهای دین مبین اسلام است را مورد هدف قرار داده است، خاطر نشان کرد: همه این بهانه تراشی های دشمنان برای مقابله با اراده،پیشرفت و رشد روزافزون جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به لزوم استفاده از پیام رسان های داخلی، گفت: باید به استعمار فضای مجازی در کشور پایان دهیم و مطالبه مردم ولایی و انقلابی از مسئولان و مجلس استفاده از پیام رسان های داخلی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    قاطعانه
  • مرز مجازی NL ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 0
    حوزه باید مطالبه کنه که این فضای مجازی از دست دولتها خارج شود. تصمیم گیری‌های سیاسی دولتها در مورد فضای سایبری کشور آسیب زیادی به کسب‌وکار و امنیت مردم زده
    • . IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      خارج؟! مدریت کنه. جنگ افزارهای مجازی دشمن رو مسدود و ایرانیهاش رو کاملا سرویس کنه
  • رضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    سردار عزیز جنگ روانی کدومه، شما تشریف ببرید یه فروشگاه یه کیسه برنج هندی و سه تا مرغ با رب گوجه فرنگی بخرید ببینید چقدر میشه
    • ترکیبات IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      جنگ ترکیبی یعنی هم فضای مجازی، هم ایجاد گرانی با تحریم و نفوذ، و هم اغتشاش