دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مصطفی علما در آئین جشن هفته وحدت در گردهمایی علمای جوانرود

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: به برکت وحدت، دست آمریکا و استکبار از کشور کوتاه شده و صاحب اصلی نظام خود مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما شامگاه دوشنبه در گردهمایی روحانیون شیعه و سنی جوانرود، گفت: علمای استان با توجه به برکت وحدت، اساس اسلام را مطرح کنند.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت گفت: باید بدانیم تأکید امامین انقلاب بر وحدت به واسطه تأثیر شگرف و عمیق این موهبت در استقلال کشور است.

وی افزود: امروز اگر دست استکبار از کشور ما کوتاه شده به واسطه وحدت بوده است و خوشبختانه به برکت روشنگری علما، وحدت در استان کرمانشاه زبانزد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رمز بقای انقلاب و موفقیت های بی بدیل نظام در سایه وحدت است.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: به رغم مشکلات و گرانی ها اما عموم مردم با انقلاب و اسلام هستند و در راه آرمانهای بزرگ انقلاب جان می‌دهند.

آیت الله علما خاطرنشان ساخت: ممکن است برخی از ما مشکلاتی داشته باشیم، اما اسلام هیچ مشکلی ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» بیان کرد: «جهاد تبیین» انعکاس عظمت انقلاب اسلامی است و تبیین این عظمت و قدرت وظیفه آحاد مردم و علمای استان است.

آیت الله علما خطاب به مردم شهرستان جوانرود تاکید کرد: امروز بزرگترین سرمایه را در اختیار داریم، سرمایه بزرگ ما وجود مقدس پیامبر رحمت(ص) و قرآن کریم است که به ما قدرت، بصیرت و هوشیاری عطا کرده است.

وحدت، دست آمریکا و استکبار را از کشور کوتاه کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha