دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:  طلبه ای که از نظر علمی و تهذیبی کامل و جامع باشد بی شک می تواند در جامعه نقش آفرین و در رفع آسیب های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش تجلیل از طلاب برتر مدارس علوم دینی کردستان همزمان با هفته وحدت، امروز در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم اظهار داشت: طلاب باید نه تنها در علوم دینی مجرب و با سواد باشند، بلکه نسبت به دیگر علوم آگاهی کافی داشته باشند. از این رو یکی از راههایی که می تواند آنان را در این راه موفق کند مطالعه عمیق و تفکر در امور است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: طلبه ای که از نظر علمی و تهذیبی کامل و جامع باشد بی شک می تواند در جامعه نقش آفرین باشد و در رفع آسیب های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: موضوع دیگری که طلاب نباید از آن غافل باشد، آشنا بودن آنان با مسائل روز جهان است؛ طلبه امروزی باید همواره علم خود را به روز کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی شک تا زمانی که مردم با انقلاب در یک مسیر باشند هیچ دشمنی نمی تواند به این انقلاب اسلامی و مردمی آسیبی برساند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: همه ما باید در حفظ آرمان ها و ارزشهای اسلامی این انقلاب کوشا باشیم تا فتنه گری های دشمنان داخلی و خارجی علیه ما کارساز نباشد.

در پایان این مراسم از طلاب برتر مدارس علوم دینی کردستان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha