دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مسئول سیاسی عقیدتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا گفت: مردم درگیر تبلیغ‌های دروغین رسانه‌های غرب و دشمن شده‌اند و لذا وظیفه ما آگاهی بخشی و مبارزه با افکار و تبلیغات سوء آنان به روش کارآمد و در پرتو دستورات دین و به دور از خشونت و ناهنجاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حمید جعفری مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه کربلا، در نشست بصیرتی ویژه طلاب سطح ۲ که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه شهید مطهری تنکابن برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: جنگ در سه عرصه اقتصادی، فرهنگی و شناختی صورت می‌گیرد و در این برهه از زمان با جنگ باورها و ارزش‌ها مواجه‌ هستیم، بنابراین امروز زمان بیداری و به کارگیری عقول نهفته در وجود مؤمنین است.

وی با تأکید بر اینکه باید جهاد کرد و در برابر دشمن ایستاد، گفت: خداوند امتیاز مجاهد را عظیم بر می‌شمرد، چرا که اگر در صف یاران امام زمان(عج) باشیم، مجاهد هستیم و لذا مجاهد از چیزی که دشمن با آن مخالفت می‌کند، محافظت و نگهداری می‌کند.

جعفری خاطر نشان کرد: اگر لباس طلبگی را پوشیدیم، باید قوی‌ترین باشیم و با مطالعه زیاد، نرمی و اخلاق حسنه‌ای که در قرآن به آن سفارش شده، راه حق و باطل را برای مردم روشن کنیم و در صف مجاهدین قرار بگیریم.

وی تأکید کرد: مردم درگیر تبلیغ‌های دروغین رسانه‌های غرب و دشمن شده‌اند و لذا وظیفه ما آگاهی بخشی و مبارزه با افکار و تبلیغات سوء آنان به روش کارآمد و در پرتو دستورات دین و به دور از خشونت و ناهنجاری است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha