شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا عبدالسلام کریمی

حوزه/ مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: اغتشاش که به معنای هرج و مرج است، در اصول دین مبین اسلام حرام بوده و هست و حضور در این اغتشاشات زمینه‌ای برای شاد کردن دشمنان دین خدا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، امروز در مراسم جشن هفته وحدت که در سالن دادگستری استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته وحدت بزرگداشت و تکریم پیامبر رحمت و انسانیت، حضرت محمد(ص) است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: جایگاه والای پیامبر اکرم(ص) به حدی والاست که اطاعت از فرمایشات و دستورات ایشان اطاعت از خداوند متعال است.

وی ادامه داد: پیامبر منشاء وحدت بین سنی و شیعه است و برای رسیدن به خداوند متعال باید به رسولش عشق بورزیم.

ماموستا کریمی در بخش دیگری از سخنان خود، مطرح کرد: در روزهای اخیر برخی از بدخواهان وحدت و برادری ملت ایران با راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، انسجام و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بودند و متاسفانه در این بین خسارات مالی و جانی نیز به وجود آمد.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطر نشان کرد: اغتشاش که به معنای هرج و مرج است، در اصول دین مبین اسلام حرام بوده و هست و حضور در این اغتشاشات زمینه‌ای برای شاد کردن دشمنان دین خدا محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: ملت ایران با آشوب‌هایی که خروجی آن تخریب اموال عمومی و شخصی است، مخالف هستند، زیرا این امور نامعقول، آرامش و امنیت را در جامعه به مخاطره می‌اندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha