شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ماموستا و روحانیون نقش بسیار حیاتی در مدیریت و برقراری نظم و آرامش را در استان کردستان برعهده دارند، لذا می‌طلبد که همواره مردم را به تأمل، تفکر و صبر دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست با مسئولان مراکز بزرگ اسلامی سطح استان کردستان، اظهار داشت: ماموستا و روحانیون نقش بسیار حیاتی در مدیریت و برقراری نظم و آرامش را در استان کردستان برعهده دارند، لذا می‌طلبد که همواره مردم را به تأمل، تفکر و صبر دعوت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: خوشبختانه مردم کردستان با بصیرتی که دارند در همان روزهای نخستین صفوف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و امروز شاهد بازگشایی دوباره بازار در این استان هستیم که این خبر خوبی برای همه مردم این خطه است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: بی‌گمان مشکلاتی در سطح استان داریم، لذا شایسته است که مرکز بزرگ اسلامی کردستان با همراهی و تعامل ماموستایان و عالمان دینی این مشکلات را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان، اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز نهال نوپای دیروز انقلاب اسلامی، به درختی تنومند تبدیل شده است که هیچ قدرتی نمی‌تواند به آن آسیبی بزند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان افزود: با این وجود باید همواره نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم، زیرا دشمن نشان داده است که از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به این نظام اسلامی سوء استفاده می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha