یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام‌ جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند که دین اسلام را منزوی و به حاشیه ببرند و مبانی مهمی همانند، جهاد و دیگر اصول دین را خدشه دار کنند، بنابراین باید نسبت به این توطئه‌های شیطانی هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: شخصیت پیامبر اکرم(ص) به حدی والاست که اگر تمام انسان‌ها روزگار از بین بروند و ملائکه نیز از میان بروند، بازهم خداوند برای ایشان صلوات خواهد فرستاد.

امام‌ جمعه موقت سنندج گفت: یکی از صفات بارز و شناخته شده پیامبر(ص)، گذشت و مهربانی ایشان بود، حضرت در بحث گذشت با مسلمان و مشرک، به یک نحو رفتار می‌کردند و لذا امروز باید با الگو قرار دادن زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) نسبت به هم گذشت داشته باشیم.

ماموستا حسینی تاکید کرد: راز سربلندی و پیروزی جهان اسلام در گرو خداپرستی و اطاعت از رسول اکرم(ص) است و کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند بود.

امام‌ جمعه موقت سنندج با اشاره به حوادث اخیر در کشور یادآور شد: کسانی که به دین خدا، رسول خدا(ص) و کلام خدا یعنی قرآن کریم توهین می‌کنند، عذاب الهی و جهنم در انتظار آنان است.

این عالم اهل سنت گفت: دشمنان دست به هر دسیسه‌ای دست می‌زنند که دین اسلام را منزوی و به حاشیه ببرند و مبانی مهمی همانند، جهاد و دیگر اصول دین را خدشه دار کنند، بنابراین باید نسبت به این توطئه‌های شیطانی هوشیار باشیم.

امام‌ جمعه موقت سنندج عنوان کرد: امروز اگر به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم، باید بدانیم که پیش نیاز آن داشتن امنیت در جامعه است، امنیت اولین و مهمترین نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده و لذا در این روزها باید مواظب باشیم که گرفتار موج تبلیغاتی دشمنان و اغتشاشگران نشویم.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: با این وجود انتظار همه از دستگاه قضا این است که با دستگیرشدگان حوادث اخیر طبق اصول دینی و رأفت اسلامی رفتار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha