دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی خاتمی

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: با اینکه ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد ولی دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته و در محاسباتش خطا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان اظهار داشت: در این شرایط همه باید حواسمان جمع باشد و همه با هم پشت رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های آمریکا، سعودی، اسراییل و ایادی آنها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امت حزب الله، این هفته هوشیارتر از هفته قبل عمل کردند و این حضور با بصیرت جای تشکر دارد.

وی به تجمع بانوان فاطمی زنجان در روز چهارشنبه این هفته اشاره کرد و گفت: بانوان زنجانی در دوران مبارزات علیه رژیم طاغوت نیز نخستین تظاهرات زنان را برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخشی دیگر با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) پیرامون پیامدهای گرانی و گرانفروشی، یادآور شد: گرانی، اخلاق و امانتداری را از بین می‌برد و باعث ناراحتی، دلخوری و زجر می‌شود.

امام جمعه زنجان به اهمیت امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت و آرامش است که اقتصاد و جامعه رشد پیدا می‌کند.

وی به لزوم پیروی و عمل به سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد و یادآور شد: باید خود را به اخلاق حسنه که ویژگی برجسته پیامبر(ص) بود، متخلق کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین به کاهش بارندگی‌ها اشاره کرد و افزود: باید در دعاهایمان بخواهیم‌ تا خداوند باران رحمتش را نازل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha