شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / سفر نماینده ولی فقیه در استان همدان به شهرستان رزن

حوزه / امام جمعه رزن گفت: در ماجرای فوت خانم مهسا امینی بعضی از خواص قبل از اینکه ابعاد قضیه و واقعیت‌ها مشخص شود با اظهار نظر اشتباه آتش فتنه را بیشتر کردند.  

حجت الاسلام علی اکبر منصوری امام جمعه رزن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به نقش خواص در فتنه‌ها و لزوم روشنگری در جامعه، اظهار داشت: از انقلاب جهانی پیامبر اکرم(ص) تا انقلاب اسلامی کشورمان، خواص در جامعه همیشه تاثیر گذار بودند.

وی افزود: در موقعیت‌های حساس این خواص بودند که نقش پر رنگی را چه در جبهه حق و البته چه در جبهه باطل ایفا کردند و موضوعاتی را در جامعه بیان و با دیدگاه خود برای مردم بیان کردند.

امام جمعه رزن با بیان اینکه در دوران امیرالمومنین(ع) اگر خواص در کنار حضرت(ع) بودند، دشمن نمی‌توانست به اهدافش برسد، گفت: متاسفانه به دلیل مادیات و بی‌بصیرتی‌های برخی خواص جبهه حق شکست خورد و جبهه باطل به اهدافش رسید.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی نیز شاهد چنین افرادی بوده و هستیم، یادآور شد: زمانی که فتنه‌گران و دشمنان در ایام اخیر به این نتیجه رسیدند که توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند، در موقعیت‌های مختلف به دنبال ایجاد فتنه بودند تا از این راه نقشه‌های خود را اجرایی کنند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، فوت خانم مهسا امینی بهانه بود و هدف دشمن در این فتنه ایران قوی است، مطرح کرد: در این ماجرا نیز بعضی از خواص قبل از اینکه ابعاد قضیه و واقعیت‌ها مشخص شود با اظهار نظر اشتباه آتش فتنه را بیشتر کردند.

وی با گلایه از اینکه خواصی که باید از نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کردند، تعلل کردند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به زیبایی فرمودند که آنهایی که نفهمیدند، بفهمند و کسانی که فهمیدند باید اظهار نظر کنند، که این موضوع اشاره به بحث جهاد تبیینی دارد که بارها مقام معظم رهبری نسبت به تحقق آن تذکر داده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha