پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
پیامبر

حوزه/جشن میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولیعصر(عج) پردیسان و خانواده هایشان در نمازخانه این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شکوهی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) پردیسان قم تحت اشراف آیت الله بنابی در این مراسم جشن میلاد در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سر سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) به اهمیت و جایگاه طلبگی اشاره کرد و گفت: این خیمه ای که طلاب در آن مشغول به تحصیل هستند خیمه امام عصر(عج) است و این معنویت موجود در مدرسه به خاطر عنایت آن حضرت است.

وی افزود: پدران و مادران طلاب باید افتخار کنند که چنین فرزندانی تربیت کرده اند که اکنون سرباز امام زمان (عج) هستند و علوم اهل بیت (ع) را تحصیل می کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر( عج) پردیسان مشارکت بیشتر والدین طلاب در امورات مدرسه را خواستار شد و تأکید کرد: والدین گرامی طلاب نسبت به مسائل تحصیلی و تربیتی طلاب و فرزندان خود حساس باشند و در مسائل مربوط به آنان و تحصیل و تهذیب مشارکت داشته باشند و ما نیز از نقطه نظرات آنان در مسائل مختلف مدرسه استقبال می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکوهی ابراز داشت: مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و کادر آموزشی و تربیتی آن نسبت به مسائل انقلاب اسلامی و توجه طلاب به بصیرت افزایی اهتمام ویژه ای دارد و مسائلی نظیر بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد تبیین در اولویت کاری این مدرسه علمیه می باشد.

وی افزود: ما معتقدیم که انقلاب اسلامی و ارزش های آن از دین ما جدا نیست و آیت الله مصباح یزدی همواره تأکید داشتند که طلاب و محصلین علوم دینی وصیت نامه امام خمینی (ره) را از اول تا آخر و با دقت بخوانند و در این مدرسه توجه جدی به مباحث بصیرت افزایی وجود دارد.

حجت الاسلام رادحسینی معاون آموزشی مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) پردیسان نیز به بیان گزارشی از وضعیت آموزشی طلاب مدرسه پرداخت و گفت: در حال حاضر ۱۹ طلبه در پایه اول، ۱۸ طلبه در پایه دوم، ۱۲ طلبه در پایه سوم، ۱۱ طلبه در پایه ۴ و ۱۳ طلبه نیز در پایه ششم حوزه مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha