شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/امام‌جمعه گناوه گفت: امنیّت و اقتدار امروز کشور ما مرهون و مدیون شهدا است و ما باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در تجمع «امت رسول الله» و جشن هفته وحدت در گناوه، با تبریک این هفته و با گرامیداشت هفته فراجا و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت گفت: شهدای امنیت در دفاع از امنیت مملکت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم کردند. امروز صلابت، اقتدار و امنیت ما مدیون و مرهون شهدا است و باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه دلسوز ملت و کشور ایران نیستند، اظهار کرد: شعاری که امروز متأسفانه دستاویزی برای معاندین شده است و آزادی از ارکان و شعارهای اصلی و اولیه انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر اغتشاشگران با آمدن کف خیابان به مقدسات و ارزش‌های انقلاب و مردم جسارت کردند، افزود: باید بین دو موضوع اغتشاش و اعتراض فرق گذاشت؛ نقد و انتقاد سازنده باعث پویایی یک نظام و مملکت می‌شود، اما امروز با نگاهی به تبلیغات دشمن می‌بینیم که درصدد ضربه به نظام هستند.

رکنی حسینی ادامه داد: برای نمونه یک مورد آن تبلیغات در بوق‌های تبلیغاتی و شبکه‌های فارسی زبان معاند در هفته‌های اخیر شایعاتی پیرامون وضعیت سلامتی رهبر معظم انقلاب به راه انداختند و وقتی رهبری وارد دانشکده افسری می‌شود باز هم از راه دیگری به تبلیغات سوء ادامه دادند که این بدل رهبری است و با این تبلیغات دروغ و مسموم، ذهن‌ برخی را مسموم کردند.

امام جمعه گناوه یادآور شد: دشمنان و معاندان ملت ایران اسلامی با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف و امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال ناامیدی و مأیوس کردن مردم از انقلاب و نظام و ولایت هستند.

رکنی حسینی ادامه داد: امروز دشمن تمام مقدسات و ارزش‌های انقلاب را مورد هدف و هجمه قرار داده است و اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر تهاجم، ناتو و شبیخون فرهنگی تاکید فرموده اند به دلیل این بوده است که عمق توطئه‌ها و کینه‌های دشمنان را رصد می‌کنند و لذا همه باید هوشیار و مراقب باشیم و تحت تأثیر این شبکه‌های معاند قرار نگیریم.

وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در برابر انواع توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است و هشت سال جنگ نابرابر را علیه نظام اسلامی تحمیل کردند که بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای دفاع از انقلاب و نظام و دفاع از ناموس داده‌ایم و بیش از هزار نفر شهدای مدافع حرم تقدیم اهل بیت شده است.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی وظیفه همه ما حفظ و صیانت از انقلاب ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

امام جمعه گناوه با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) بیان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) الگوی زندگی فردی و اجتماعی برای همه است و باید در زندگی به آن حضرت و خاندان پاکش تاسی کنیم.

وی با تقدیر از حضور بانوان در این تجمع گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند و همین بانوان در دامان پاک خود شهدا را تربیت و تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز نیز این نسل جوان ما در تمام صحنه‌های انقلاب با بصیرت کامل حضور می‌یابد و با حضور خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha