یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری(ره) تنکابن گفت: تشویق طلاب خواهر برای نگارش مقاله با توجه به مسائل امروز جامعه زنان، جزو نیازهای ضروری عصر حاضر بوده که باید مدنظر قرار بگیرد.

خانم کبری طبری مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری تنکابن در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از تقدیر از برگزیدگان مسابقه مقاله پنج پاراگرافی مدارس علمیه در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بحران امروز جامعه زنان و نادیده گرفتن هویت اصیل زن ایرانی، تشویق طلاب خواهر برای نگارش مقاله با توجه به مسائل امروز جامعه زنان، جزء نیازهای ضروری عصر حاضر باید بوده که باید مدنظر قرار بگیرد.

وی با تشکر از معاونت پژوهش استان در برگزاری مسابقه و ارائه این طرح، بیان کرد: در راستای این طرح برای تقویت انگیزه و مهارت طلاب، این کارگاه طی دو جلسه برگزار شد؛ تا مستعد شناسایی شوند و در جهت نوشتن مقاله علمی هدایت گردند.

وی در پایان با تقدیر از برگزیدگان گفت: ۱۴ مقاله از مدرسه علمیه شهید مطهری و ۲ مقاله از مرکز تخصصی زینب کبری(سلام الله علیها) تنکابن برای شرکت در این مسابقه فرستاده شد و نتیجه تلاش این بود که ۶ نفر اعم از اساتید، کادر و طلاب حوزه موفق به کسب رتبه های دوم و سوم در این مسابقه شدند که جوایزی به آن ها اهداء شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha