سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام جمعه گناوه

امام جمعه گناوه گفت: تعلیم و تربیت از مهم‌ترین و اساسی ترین اموری است که در زندگی بشر نقش بسیار موثری دارد و فرزندان ما زمانی از این امر مهم برخوردار خواهند شد که بین عوامل مختلف آن مشارکت و همکاری همه جانبه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز رشد کانون یاریگران زندگی در دبستان دخترانه ۲۲ بهمن این شهرستان گفت: راه‌اندازی این مرکز، دانش آموزان را از برنامه‌های شوم دشمن که شبانه روز از طریق امپراطوری رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی به منظور نفوذ بر جوانان متمرکز کرده است، در امان و مصون خواهد گذاشت.

امام جمعه گناوه افزود: تعلیم و تربیت از مهم‌ترین و اساسی ترین اموری است که در زندگی بشر نقش بسیار موثری دارد و فرزندان ما زمانی از این امر مهم برخوردار خواهند شد که بین عوامل مختلف آن مشارکت و همکاری همه جانبه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد، راه اندازی این مرکز و دیگر مراکز مرتبط، بهترین گزینه و راهگشای برطرف کردن مسائل و مشکلات گریبانگیر خانواده‌ها است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه در بین عوامل تعلیم و تربیت, نقش خانه و مدرسه از بقیه تعیین کننده تر است، گفت: اولیا و مربیان به عنوان سردمداران دو نهاد خانواده و مدرسه, پایه گذار شخصیت و رفتار دانش آموزان به شمار می‌آیند و همکاری و مشارکت آنها سبب رشد و شکوفایی افرادی اندیشمند و موثر در جامعه می‌شود.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: اولیایی که به فرزندان خود توجه بیشتر دارند و با نظارت بر فعالیت‌های آنها و اختصاص دادن زمان و امکانات لازم, حمایت خود را در خانه و مدرسه نشان می‌دهند، در آینده موفق تر خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha