شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتظامی استان اصفهان

حوزه / فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که اخبار و اطلاعات هر محله را از لحاظ ناهنجاری‌های اجتماعی در اختیار امام جماعت آن منطقه و محله قرار دهد تا شاهد اقدامات جدی‌تر مساجد در امر اجتماعی و فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان، عصر امروز در همایش فصلی ائمه جماعات شهر اصفهان، مساجد را پایگاه‌های فرهنگی هر محل دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که اخبار و اطلاعات هر محله را از لحاظ ناهنجاری‌های اجتماعی در اختیار امام جماعت آن منطقه و محله قرار دهد تا شاهد اقدامات جدی‌تر مساجد در امر اجتماعی و فرهنگی باشیم.

وی ضمن برشمردن برخی آسیب‌های اجتماعی در محله‌ها و مناطق شهر اصفهان، گفت: اگر ائمه جماعات و معتمدین محل در امر اصلاح مفاسد در محل ورود کنند، ما همراه آنها هستیم و با تشکیل شورای معتمدین محل و نقش برجسته علما، در صدد اصلاح و یا دستگیری مجرمان برخواهیم آمد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان آگاهی بخشی جامعه را از عوامل مهم پیشگیری جرم در جامعه عنوان کرد و افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی آمادگی دارد تا با درخواست محله‌ها و مساجد نمایشگاه‌های مختلفی در خصوص جرم شناسی برگزار کند.

وی مشاوره‌های این مرکز را رایگان اعلام کرد و گفت: ما اگر احساس کنیم کسی نیاز به مشاوره دارد و می‌تواند مشکلاتش با مشاوره برطرف شود، این کار را با متخصصین خود انجام خواهیم داد.

سردار میرحیدری با اشاره به وقایع اخیر تصریح کرد: با وجود بیشترین سطح اغتشاش که بعد از تهران بزرگ در اصفهان انجام شد، اما کمترین آسیب و هزینه را در اصفهان شاهد بودیم.

وی عوامل خرابکاری‌های اخیر را افراد متمول و سطح بالای جامعه دانست و اذعان کرد: بعضا مشاهده شده است چندین میلیارد به حساب افرادی که در این جریانات نقش داشتند، از طرف دشمنان و معاندان واریز شده بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وحدت بین نیروهای امنیتی در اطلاعات و سپاه پاسداران عامل اصلی موفقیت در برخورد با اغتشاشات و خرابکاری‌ها بود.

آمادگی فراجا برای همکاری با ائمه جماعات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات

آمادگی فراجا برای همکاری با ائمه جماعات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha