سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسابقه کتاب خوانی ویژه ولادت حضرت زینب س

حوزه/ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب «داستان ۱۸ بانو» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب «داستان ۱۸ بانو» برگزار می شود.

شایان ذکر است شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و منبع مسابقه، کتاب «داستان ۱۸ بانو» کاری از گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد.

همچنین به نفرات برتر این مسابقه، جوایزی نقدی اهدا خواهد شد؛

نفر اول ۵۰۰ هزار تومان

نفر دوم ۴۰۰ هزار تومان

۵ نفر سوم ۲۰۰ هزار تومان

۳۵ نفر هرکدام ۱۰۰ هزار تومان

و ۶ هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی شرکت کنندگان در مسابقه.

گفتنی است: این مسابقه بصورت آنلاین و ۲۰ سوال چهار گزینه ای طراحی شده است و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از تاریخ ۰۹ آبان لغایت ۰۹ آذر ماه ۱۴۰۱، به سایت quiz.balagh.ir مراجعه نمایند و جهت اطلاع از اسامی برندگان مسابقه و اطلاعیه ها، عضو کانال رسمی بلاغ به نشانی https://eitaa.com/balagh_ir شوید.

خاطرنشان می شود: در صورت بروز هر گونه مشکل و خطا در حین مسابقه و یا هر گونه سوال پیرامون مسابقه با ایدی https://eitaa.com/balagh۱ در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار نمایید و جایزه به افرادی تعلق می گیرد که در زمان تعیین شده، مشخصات خود را ارسال نمایند، در غیر اینصورت افراد دیگر جایگزین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha