دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آئین تکریم و معارفه مدیران کل مرکز خدمات حوزه‌های علیه استان البرز

در مراسمی حجت‌الاسلام‌ سیدمجتبی جواهریان به‌عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، آیین تکریم و معارفه مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان البرز امروز یک‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک‌دار مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسام افروز مدیرعامل بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی و جمعی از مدیران حوزوی و استانی البرز در سالن جلسات دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد.

در این جلسه از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام‌ مسعود انصاری مدیرکل سابق مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان قدردانی به عمل آمد و حجت‌الاسلام‌ سید مجتبی جواهریان به مدت سه سال به‌عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌ استان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز خدمات مرکز را برای ارتقای سطح علمی طلاب، حمایت از جامعه علمی و تبلیغی و همچنین قشر آسیب‌پذیر از طلاب و روحانیون مؤثر دانست و تأکید کرد: برای دست‌یابی به این اهداف وجود منابع پایدار لازم است.

وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام انصاری مدیرکل سابق مرکز خدمات استان قدردانی و برای مدیرکل جدید این مرکز آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین ملکدار مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اهداف مرکز، به برخی خدمات ارائه شده در این مرکز اشاره کرد.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام جواهریان برای انتصاب به عنوان مدیرکل مرکز خدمات استان البرز، حجت الاسلام انصاری را فردی توانا خطاب کرد و وجود ایشان را برای مرکز خدمات مفید دانست و از فعالیت‌های خالصانه ایشان طی سه سال گذشته قدردانی کرد.

در ادامه‌ی مراسم، مدیرکل سابق مرکز خدمات استان ضمن آرزوی توفیق خدمت برای مدیر جدید اظهار داشت: از توفیقات حاصله برای بنده همکاری با مجموعه مرکز خدمات است چراکه خدمت‌رسانی به قشر مظلوم روحانیت توفیق الهی بود که در این سه سال نصیب بنده شده بود.

در پایان مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز مدیرعامل بنیاد فرهنگی رفاهی الهادی با قرائت حکم انتصاب مدیر کل جدید مرکز خدمات استان البرز برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق در خدمت رسانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha