جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه / امام جمعه قزوین در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: در فتنه اخیر، اظهارات بزرگان و علمایی چون شما بسیار مهم است، مردم به شما نگاه می‌کنند، همه نگاه می‌کنند ببینند رهبر ما تنهاست یا مراجع بزرگوار و علمای عزیز همراه و حامی ایشان هستند و لذا همین که شما موضع می‌گیرید، دشمنان خاموش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی شب گذشته در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: بنده به‌خاطر دارم پیش از پیروزی انقلاب در قصه ۱۹ دی ۱۳۵۶ طلبه‌ها محضر حضرتعالی آمدند و شما برای آنان سخنرانی فرمودید و به آنان دلگرمی دادید، از آن ایام تا امروز همیشه شما را حامی نظام، ولایت و پرچمدار امام زمان(ع) دیده‌ایم.

وی افزود: در فتنه‌های اخیر که برخی ترجیح دادند سکوت کنند و برخی نیز حتی حمایت کردند، باز هم مشاهده کردیم که حضرتعالی حامی مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را بودید و مردم این جهت را درک می‌کنند و همه به‌خاطر این جوانمردی علاقمند شما هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: خداوند راجع به خضرا ابراهیم(ع) می‌فرماید وقتی بت‌پرستان تعقیب می‌کردند که ببینند چه کسی بت‌های آنان را شکسته است، از هر کس می‌پرسیدند چه کسی بت‌ها را شکسته است؟ دیگران با اینکه اسم ابراهیم(ع) را می‌دانستند اما مردانگی و جوانمردی او را زودتر از اسم او بیان می‌کردند، در رابطه با شما نیز جوانمردی شما زبانزد است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: مخصوصاً در فتنه اخیر، اظهارات بزرگان و علمایی چون شما بسیار مهم است، مردم به شما نگاه می‌کنند، همه نگاه می‌کنند ببینند رهبر ما تنهاست یا مراجع بزرگوار و علمای عزیز همراه و حامی ایشان هستند و لذا همین که شما موضع می‌گیرید، دشمنان خاموش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه خداوند فرمود «اَلفِتنَةُ اَشَدُّ مِنَ القَتل»، «اَلفِتنَةُ اَکبَرُ مِنَ القَتل»، حقیقتاُ بنده نمی‌توانستم این مفهوم را درک کنم که بالاتر از قتل هم داریم، اما در فتنه‌ها دیدیم که وقتی فتنه به پا می‌شود ناموس مردم، امنیت مردم، اموال مردم و جان مردم به خطر می‌افتد، یکی از کارهایی هم که در این میان اتفاق می‌افتد قتل است.

با موضع گیری‌های بزرگان و علما در فتنه‌ها، دشمن خاموش می‌شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha