پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان

در نشست حجت الاسلام والمسلمین قمی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان بر ضرورت توجه ویژه به فعالیت های رسانه ای تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام برهانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه درباره اهمیت رسانه، گفت: به مقوله رسانه و تبلیغات از سوی سازمان تبلیغات اسلامی توجه ویژه ای صورت گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه گفت: رسانه در اتفاقات اخیر از اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار بود و توانسته جوانان را فریب دهد، اما تبلیغات اسلامی در عرصه رسانه چه نقش و جایگاهی دارد؟

حجت الاسلام خاکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول هم گفت: ما در تبلیغات اسلامی به عنوان نیروهای کف میدان نیازمند دیده بان و ابلاغ رسالت ها از سوی سازمان در مرکز هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در افق آینده چگونه طراحی شده است که طبق آن در سطح شهرستان ها برنامه ریزی صورت گیرد.

حجت الاسلام سواری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز اظهار کرد: برنامه واحد لازمه هر سازمان است و برخی از برنامه ها نیز به صورت ویژه باید دیده شوند. اربعین حسینی و راهیان نور باید به صورت دیده مورد توجه قرار بگیرند.

حجت الاسلام رویوران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان هم بیان کرد: نسبت به ستاد اربعین حسینی با ۱۷ کمیته دوباره بازبینی شود، چرا سازمان تبلیغات اسلامی باوجود نقش بالا در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اما هیچ گونه نقشی در این ستاد ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha