شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی خورشیدی

حوزه/ امام جمعه بیجار تصریح کرد: حادثه دلخراش ایذه و اصفهان پس از حادثه غمناک حرم شاهچراغ(ع) دل مردم عزیز و رهبری گرانقدر را آزرده کرد و از نهادهای مربوطه می‌خواهم با مسببان و بانیان این جنایات برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی؛ امام جمعه شهرستان بیجار با صدور پیامی جنایات اغتشاشگران و آشوبگران مزدور در کشور را محکوم کرد.

در متن پیام امام جمعه شهرستان بیجار می خوانیم:

إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ (سوره مبارکه مائده، آیه ۳۳ ).همانا کیفر آنان که با خدا و رسول به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند(و امنیت مردم را به خطر اندازند)

از همان اوان انقلاب منافقین دست خود را به خون این مردم آغشته کردند و گرچه در این میان، مدام تغییر چهره داده‌اند و سعی نموده اند در طول این چند هفته چهره‌ای مظلومانه به خود بگیرند اما بازهم نتوانستند جلوی ذات خونخوار و جلاد خود را بگیرند و بار دیگر دست شیطانی آنان خودش را نشان داد.

حادثه دلخراش ایذه و حادثه اصفهان پس از حادثه غمناک حرم شاهچراغ(ع) دل مردم عزیز و رهبری گرانقدر را آزرده کرد. هنوز از غمِ آن واقعه التیام نیافته بودیم که دوباره زنده شد با غمی دیگر. این واقعه دلخراش را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری عزیز، ملت غیور و خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به نوبه خودم، از نهادهای مربوطه می‌خواهم با مسببان، بانیان و... داخلی این وقایع برخورد قاطع کنند و ایضا مسببان و بانیان خارجی که اولا ماموریت ساماندهی و برنامه ریزی و تامین لجستیکی مامورانش در داخل و ثانیا ماموریت تطهیر چهره مامورانشان و تغییر جایگاه جلاد و شهید و نهایتا استعمارگری را بر عهده دارند به سزای خود برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha