یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تفسیر

حوزه / معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آغاز جلسات تفسیر قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم که از سال گذشته در مسجد مهدیه همدان آغاز شده بود، پس از وقفه‌ای کوتاه مجددا از این هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، احسان مطهری معاون ارتباطات و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز جلسات تفسیر قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان، اظهار داشت: سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم که از سال گذشته در مسجد مهدیه همدان آغاز شده بود، پس از وقفه‌ای کوتاه مجددا از این هفته آغاز خواهد شد.

احسان مطهری افزود: زمان برگزاری جلسه، یکشنبه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه به جهت استقبال جوانان و درخواست‌های عمومی این جلسات به صورت مستمر و هفتگی برگزار خواهد شد، گفت: مطالب این سلسله جلسات، موضوعات روز با نگاه قرآنی است.

معاون ارتباطات و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت استفاده از مطالب این جلسه صوت و فیلم و متن آن را از پایگاه‌های اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیام رسان ایتا و شبکه اجتماعی آپارات با نام کاربری shabani_ir و همچنین تارنمای habibshabani.ir دریافت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha