جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه هیئت دولت

رئیس جمهور اعلام کرد: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد. اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ هیئت دولت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، روحیه بسیجی را برخورداری از اخلاص، تدبیر، عقلانیت، انگیزه، روحیه خدمت و مقاومت و اتکا به خداوند در برابر شدائد، مشکلات و موانع دانست و بر حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و بسیجی در همکاران دولت تاکید کرد.

به گفته رئیس جمهور، بسیج حرکت سازمان‌یافته، منظم و با اندیشه و انگیزه انقلابی و عمل صالح برای پیشبرد اهداف انقلاب و گره‌گشایی از زندگی مردم است و دولت باید در تمام عرصه‌های خدمت بسیجی عمل کند.

وی تصریح کرد: امروز که دشمن به صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته، راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های او پرهیز از هر گونه تاخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.

«لزوم حرکت مسئله‌محور دستگاه‌های اجرایی» و «تامین نیازهای مردم به ویژه توجه به معیشت آنها» از دیگر تاکیدات آقای رئیسی به همکاران دولت بود.

رئیسی ناامنی را خط قرمز دولت دانست و تصریح کرد: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کارهای مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد. اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.

رئیس جمهور با اشاره به دست‌های پنهان برای اخلال در بازار ارز، از دستگاه‌های مرتبط خواست تدابیر اتخاذ شده در این زمینه را با سرعت و دقت اجرایی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 9
    آقا این شبکه ها و سلبریتی ها و...هرچی می خواهند بگویند بقول جانشین سپاه شما فرمانده دارین و بنابه دستور کارانجام میدین و الانم فرمانده از شما خواسته هرچه سریعتر تموم کنین این داستان را ،این باز چه سادگی هست نگاه میکنین اینترنشنال و بی بی سی و نوچه هاش چه داستانی رو میکنن تا جواب بدین ،بچسبین به انجام وظیفه و دمار از روزگار ناامن کنندگان کشور دربیارین حالا این فرد تجزیه طلب باشه یا برانداز یا سلبریتی یا حتی قبلا مقبولیتی داشته ولی الان توزرد از آب دراومده ،رسانه هاو سیاستمداران و سازمانهای خارجی هم هرچی دلشون می خواهد بگن چندماه دیگه هم همه یادشون میره کی چی گفته ولی اگه ناامنی گسترش پیدا کنه میشه مثل آتش در جنگل که کسی حریف نمیشه خاموش کنه اون را ،حتی اگه می خواهید از غرب تقلیدم کنین برین ببینین امریکا چه بلایی سر فرقه دیویدیه آورد حجت ازاین بالاتر...
    • رضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      11 0
      این همه مختلس و مدیر ناکارآمد در درون نظام هست که باعث این فساد گسترده در سطح جامعه شده اند با کدام دانه درشتی برخورد شد؟ میگن در 5 سال گذشته 170 هزار ایرانی مسلمان در تصادفات رانندگی کشته شدند یکی پیدا شد که یه کم به خودروسازان اخم کنه و متاسفانه همه اینها به پای نظام اسلامی نوشته میشود
  • كو گوش شنوا IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    11 0
    جناب رييس خود شما كجا و كي تا بحال با معترضين و منتقدين گفت و گو داشتين و به حرف اونا توجه كردين فقط در حرف زدن استادين