یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد نجفی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام نجفی زاده گفت: برای مقابله با جنگ ترکیبی، باید پدافند و آفند ترکیبی داشت یعنی ابتدا باید بنیه‌های دفاعی در حوزه‌های مُرکب را تقویت کنیم و سپس به تهاجم ترکیبی همه‌جانبه علیه دشمن اقدام نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب و روحانیان استان، با اشاره به راهکارهای مؤثر پیروزی در جنگ ترکیبی، اظهار داشت: برای پیروزی در جنگ ترکیبی باید از ابزارهای ترکیبی هم استفاده کنیم.

وی افزود: اقدام به‌موقع نظامی علیه پایگاه‌های دشمن، اقدام قاطع امنیتی و قضایی مقابل اغتشاشات، ناامنی‌ها، وحشیگری‌ها و ترورها و به‌کارگیری دیپلماسی فعال برای جلوگیری از تحرکات کشورهای خارجی علیه مردم ایران از راهکارهای مؤثر پیروزی در جنگ ترکیبی حاضر است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: برای شکستن تهاجم ترکیبی دشمن مهم‌ترین عامل همراه سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است.

وی ادامه داد: حدوث و بقاء انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبتنی بر حضور و حمایت مردم بوده و هست؛ در حقیقت این حوادث تنها برای تضعیف ایستادگی ملت ایران و یا انتقام از آن است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده تصریح کرد: اهتمام جدی برای مقاوم‌سازی اقتصاد، رفع یا کاهش مشکلات موجود، اطلاع‌رسانی مستمر از میزان کارهای انجام‌شده برای حل مسائل و همچنین تشریح صادقانه محدودیت‌های موجود برای اقناع افکار عمومی و ایجاد اعتماد در مردم، یک ضرورت قطعی برای مقابله با جنگ ترکیبی است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه اجتماعی نظام و تولید قدرت ملی با تقویت عناصر اصلی قدرت از راهکارهای مقابله با برنامه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده افزود: تقویت و تعمیق اصل «وحدت کلمه» تقویت انسجام ملی و تلاش برای اتحاد مذاهب و قومیت‌های مختلف و گرایش‌های سیاسی، باید موردتوجه باشد.

وی اضافه کرد: امروز در این دریای مواج، همه ملت در یک کشتی نشسته و دشمن به دنبال سوراخ کردن این کشتی است ضدانقلاب تفاوتی برای شیعه یا سنی، تُرک و کُرد، عرب و بلوچ، لُر و بختیاری و قشقایی و اصولگرا یا اصلاح‌طلب قائل نیست.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اظهار داشت: به‌عنوان نمونه تروریست‌های حرم شاه‌چراغ به مردم حمله کردند و گرایش‌های سیاسی، مذهبی یا قومی آن‌ها در این اقدام شنیع نقشی نداشت.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: بنابراین باید مدیریت کرد تا همه مردم در مقابل دشمن ید واحد شده و از ورود در مباحث تفرقه‌افکنانه پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha