جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار جوانی

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تصور آنان این بود که به سرعت جنگ داخلی در ایران شکل می گیرد و به زودی نسخه سوری اتفاق می‌افتد و جمهوری اسلامی را تسلیم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در یادواره شهید شاخص بسیج رسانه کشور و گرامیداشت ۲۱شهید رسانه استان اصفهان که در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شده بود با اشاره به حضور شهید شاخص بسیج رسانه شهید سید محمد حسین نواب در جنگ بوسنی اظهار داشت: در جامعه جهانی مدعی عقل و کمال، جنایت هایی رقم خورد که باورکردنی نبود و افرادی به جرم مسلمان بودن مورد ظلم و ستم قرار گرفتند که بخشی از آن را در بوسنی علیه مسلمانان شاهد بودیم و شهید محمد حسین نواب به تمام معنا در این جنگ حضور داشت و این وحشی گریها را روایت کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: حوادث امروزه بخشی به کمبودها و مسائلی که در داخل وجود دارد برمی گردد، اما بخشی به دولت های خبیث در منطقه مربوط می شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: مقابله با این جبهه نفاق با محوریت آمریکا پیشینه چند دهه ای دارد و جدید نیست اما اینکه چرا این فشارها علیه ملت ایران مستمر است و قطع نمی شود دلایل گوناگون دارد.

سردار جوانی در توضیح یکی از مهمترین دلایل استمرار ظلم آمریکایی ها علیه ایران گفت: اینکه در مهمترین منطقه جهان دولت و نظامی شکل گرفته که با صراحت اعلام کرد که ما در مقابل ظالمان هستیم و با آن ها مبارزه می کند از آن جمله است.

سردار جوانی ادامه داد: چیزی که در دنیای طاغوت حول و استرس ایجاد کرده این است که قدرتی در حال شکل گیری است که با اساس این رویکرد ظلم و استعمار ستمدیدگان مخالف است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروزه در این جنگ ترکیبی به جوانان ما اینگونه القاء می شود که لازمه رسیدن به آرامش ارتباط با آمریکا است،؛ آنها آمریکا را به عنوان منجی و ناجی معرفی می کنند؛ در اینکه ما مشکلاتی داریم حرفی نیست اما اینکه آیا آمریکا و رابطه با او منجی ماست، چنین نیست بلکه آمریکا خون مسلمانان را هم می‌مکد و حتی جنبش وال استریت را هم سرکوب کرد.

وی افزود: آمریکا و کسانی که با جغرافیای ایران آشنایی دارند میدانند که ایران اهمیت والایی دارد . رئیس جمهور سابق آمریکا، ایران را کشوری با موقعیت راهبردی بیان کرد و دشمنان و مستکبران ایران را توانا در بر هم زدن موقعیت جهان میدانند.

سردار جوانی با اشاره به «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» گفت: بعد از صدها سال قدرتی در ایران پیدا شده است که ایستادن در مقابل ظالم را وظیفه خود می داند. این ملت، نظام و رهبری خط مشی خود را از قرآن و سنت اهل بیت گرفته است و وظیفه ما این است که اگر به قدرت رسیدیم در مقابل ظالم بایستیم و با آنها مبارزه کنیم.

وی ابراز کرد: ظالمان تاریخ عالم و کسانی که می خواهند ملت ها را تحت سیطره خود در بیاورند وحشت کرده اند و تاکنون مبارزاتی را با انقلاب اسلامی داشته اند اما نتیجه این شده که هر چه جلوتر آمدند ملت را استوارتر دیده اند.

سردار جوانی ادامه داد: اگر این پرچم برافراشته باشد و با همین قدرت به جلو برود، قطعا معادلات جهان تغییر خواهد کرد، چون در اینجا قدرتی شکل گرفته که به دنبال بستر سازی برای رشد و تعالی انسانها و به دنبال زمینه سازی ظهور و کرامت انسانی است و تفاوت اساسی با قدرت های شیطانی دارد که ملت ها را به استعمار در می آورند.

وی با اشاره به دو مجموعه داخلی و خارجی مرتبط با هم که از عاملان فشار بر ملت ایران هستند، گفت: نخستین نیروی خارجی است که تحت عنوان یک دولت هستند مثل آمریکا و رژیم صهیونسیتی و دیگر نیروهای داخل ایرانی که در همان ابتدا به هر دلیلی با آمریکا و اروپا و منافقین همراه شدند و طلب تحریم ملت خود را کردند .

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: آنچه رقم میخورد حرکت رو به جلو نظام اسلامی و از طرف دیگر افت و افول نظام های قدرتمند جهان است و هر از گاهی دشمنان داخلی و خارجی فکر می کنند در قالب حرکاتی می‌توانند این را تغییر دهند.

بزرگترین جنگ ترکیبی شکست خورد

وی تصریح کرد: جنگ تروریست ها در لبنان و عراق و سوریه تمرینی بود که کار را در ایران تمام کنند ولی موفق نشدند و سرداران به نامی چون حاج قاسم سلیمانی موفق شدند مقابل بیش از صد کشور در سوریه با تشکیل لشکر بین المللی اسلامی و حسینیون و زینبیون و فاطمیون دشمن را شکست دهند.

وی افزود: دشمنان در قضایای ۹۶و۹۸شکست خوردند تا رسیدیم به امسال و دو فریب بزرگ رخ داد و گزارش هایی را به آمریکای ها و اروپایی ها دادند که در ایران ظرفیت ها برای یکسره کردن کار ایجاد شده است و از سوی دیگر هم آمریکایی ها و متحدین آنها تصور کردند که با این ظرفیت باید به میدان بیایند.

سردار جوانی تاکید کرد: باید نگاه واقع بینانه داشته باشیم و بدانیم آسیب های که در داخل داریم زمینه ساز این شد که از داخل گروهک ها و ضد انقلاب و تجزیه طلبان و جریان های مختلف به دشمن اعلام کردند الان وقت آن است که اقدام کنیم و این یک واقعیت است.

وی افزود: یک درک مشترکی در جبهه مقابل ملت ایران وجود دارد و آن این است که می گویند ما خواب بودیم و قدرت نظامی بزرگی در ایران طی این ۴۳سال شکل گرفت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف اظهار داشت: در بحث فضایی، علم و صنعت هسته ای بسیار پیشرفت کرده ایم، چنانکه وقتی در یمن مقاومت صورت می گیرد می گویند به خاطر کمک های ایران است ایرانی که در دوران جنگ حتی سیم خاردار هم نداشت.

سردار جوانی بیان کرد: امروز دشمن می گوید کشوری در حال پیشرفت است که قدرت نظامی دارد و اعتقاد آنها این است که با چرخش قدرت در ایران، نگاه انقلابی با تعاملات خود در منطقه میتواند مشکلات خود را حل کنند و اگر فرصت بدهند، مشکلات دیگر را هم حل می کنند و براین اساس با یک جنگ ترکیبی و شناختی وارد عمل شدند و همه را بسیج کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ساده لوحانه ترین فکر این است که بگوییم مردم به خاطر فوت یک زن جوان وارد صحنه شدند، ولی تمامی تحقیقات نشان می‌دهد که دشمنان برنامه داشتند و برای به هم ریختن ایران کاملا برنامه ریزی کرده بودند، چون دولتی رفت و دولتی با چرخش ۱۸۰ درجه ای مواضع انقلابی آمد .

سردار جوانی خاطرنشان کرد: مشکل دشمنان، پایداری ملت ایران و اینکه می تواند در همه حوزه ها پیشرفت کند او تصور آنان این بود که با این حرکت پرحجم به سرعت جنگ داخلی در ایران شکل می گیرد و به زودی نسخه سوری شدن ایران اتفاق می افتاد و ایران را تسلیم می کنند یا در این آتش می‌دمند تا بدتر از آنچه در سوریه رخ داد در ایران رخ دهد ولی آنها غافل اند از اینکه این ملت خدا و اهلبیت و شهدا و رهبری حکیم دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از دو فریب بزرگ در این ایام یاد کرد و گفت: یک فریب را گروهک ها به آمریکا و اروپا دادند و فریب دیگر را رسانه ها به جوانانی دادند که با این دیدگاه پیش آمدند که همه چیز در جمهوی اسلامی به پایان رسیده و آنها امروز به این نتیجه رسیدند که سر ما کلاه رفت و فکر میکردیم کار ایران تمام است.

وی افزود: ما باید کاری کنیم که این زخم ها درمان شود و در این جریانات مشخص شد که ذهن بسیاری از مردم را ماهواره و شبکه های معاند ساخته و علما، نخبگان و مسئولین و دلسوزان باید این زخم ها را برطرف کنند.

وی اذعان کرد: بزرگترین جنگ ترکیبی شکست خورد و باید به حرکت پیشرفت جمهوری اسلامی سرعت ببخشیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: ما داریم به پیچ تاریخی جابجایی قدرت نزدیک می شویم که سه ویژگی دارد؛ اول قدرت از غرب به آسیا کشیده می شود، دوم در این نظم جدید به دلایل مختلف آمریکا یک کشور منزوی است که ظالم ترین ظالم ها در حال فروپاشی است و ایران در هندسه جدید با آرمان تمدن سازی ظهور و تمدن اسلامی با رو حیه انقلابی باید این راه را ادامه دهد و سوم هم باید جوانان را از فضای مجازی به فضای واقعی ببریم و با همین جوانان به جنگ دشمنان اقدام کنیم.

انتهای یام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha