شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب (س) در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسیمان

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان گفت: حضرت زینب(س) ضمن اینکه از مرز وظایف زنانگی عبور نکردند، بلکه با سخنرانی های کوبنده که با شجاعت مثال زدنی در دفاع از حق و حقیقت همراه بود، دشمن را رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب (سلام الله علیه) و روز پرستار به همت معاونت فرهنگی و بسیج مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان امروز با حضور مدیر و طلاب این مدرسه برگزارشد.

در این مراسم، خانم زینب شیخی نسب، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ضمن تبریک این روز خجسته، درخصوص فضائل اخلاقی حضرت زینب(س) عنوان کرد: حضرت الگوی برجسته زن مسلمان است.

وی بیان کرد: حضرت زینب(س) ضمن اینکه از مرز وظایف زنانگی عبور نکردند، بلکه با سخنرانی های کوبنده که با شجاعت مثال زدنی در دفاع از حق و حقیقت همراه بود، دشمن را رسوا کرد.

شیخی نسب با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی حضرت زینب(س) همچون توان مدیریتی در مواجه با مصائب عاشورا، تصریح کرد: ایشان علیرغم همه سختی هایی که در واقعه عاشورا متحمل شد اما مدیریت بحران او در این ماجرا می تواند الگوی مثال زدنی برای همه باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان پیرامون سایر موارد مدیریتی حضرت همچون مدیریت مراقبت از امام (ع) با توجه به بیماری حضرت سجاد(ع) و شرایط خاص ایشان در عاشورا، مدیریت عاطفی بازماندگان این واقعه، مدیریت عبادی و لزوم توجه به اقامه نماز اول وقت با وجود شرایط سخت اسارت، مدیریت سلامتی افراد، مدیریت مواجهه با دشمن و دفاع از حقانیت نکاتی را مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha