سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
خدمت رسانی پرستاران در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را به پرستاران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم جمادی الاولی، سالروز تولد بانویی با کرامت است، که مقام حقیقی زن را معنا بخشید و با عفاف و حجاب معلمی برای پاکدامنی و با شجاعت و استقامت الگویی برای پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام، و با جانفشانی در صحرای کربلا نمونه ای بی‌نظیر برای پرستاران تبدیل شد.

گوهر پاکی که در گلزار عترت، خلق نکوی محمدی (ص)، و خوی پاک علوی(ع) و صفای وجود فاطمی(س) داشت، و با تولدش فصلی جدید در تاریخ عفاف رقم خورد.

درود بیکران بر پرستاران زحمتکش و پرتلاشی که با پیروی از پرستار کربلا عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ارزشها و فضیلت های نیک انسانی را با بردباری و صبری زینب گونه جانی دوباره بخشیدند و با اقتدا به آن بانوی مکرمه، در سخت ترین لحظات مدال افتخار مدافع سلامت را نصیب خود نمودند.

پرستاران خدوم همواره در خط مقدم تأمین آرامش و سلامت جامعه بوده اند و در دوران دفاع مقدس همگام و همراه با رزمندگان حماسه های زیبایی را خلق کردند و در برهه ای دیگر در میدان پرخطر ویروس منحوس کرونا مجاهدت کردند، تا سلامت را برای همنوعان و هموطنان خود به ارمغان آورند.

بدون شک، زبان از وصف تلاشهای مخلصانه شما پرستاران عزیز قاصر است، و هیچ پاداشی جز شفاعت حضرت زینب (سلام الله علیها) جایگزین از جان گذشتگی و رشادت‌هایتان، نخواهد شد.

اینجانب به پاس فداکاریهای بی دریغ تان، این روز را به همه مجاهدان عرصه سلامت و منادیان ایمان و انسانیت، خصوصاً پرستاران خدوم لرستانی تبریک عرض نموده و از آستان حضرت حق دوام توفیقات شما عزیزان را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha