جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه لنده استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی به روستائیان کمتر برخوردار و دور افتاده در قالب گروه‌های جهادی تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ روح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره نقش و جایگاه بسیج سازندگی در پیشرفت و توسعه کشور گفت: بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر همت خود را در راستای توسعه، عمران و خدمات رسانی در مناطق روستایی ، محروم و دور از دسترس به کار گرفته که خوشبختانه تاکنون خدمات بسیار خوبی را به این مناطق را ارائه کرده است.

وی به خدمات جهادگران بسیجی به روستائیان اشاره کرد و گفت: حوزه فعالیت این گروه‌ها عمرانی، بهداشت و سلامت، فرهنگی، آموزش تحصیلی، تحکیم خانواده، معیشتی، مشاوره، تعمیرات، پزشکی متخصص، داخلی، ماما، واطفال است.

ویسی افزود: برپایی میز خدمت جهادی، کمک مومنانه و اشتغال زایی در مناطق محروم از دیگر خدمات گروههای جهادی در مناطق کم برخوردار لنده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه ها همواره پیشگام بوده است خاطرنشان کرد: این چهارمین اردوی گروه جهادی در سال جاری است که به منظور ارائه خدمات به روستاهای شهرستان لنده عزیمت کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده اضافه کرد: خدمات رسانی به روستاییان کمتر برخوردار و دور افتاده در قالب گروه‌های جهادی تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha