سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با اعضای مجمع خطبا و وعاظ کرمانشاه

حوزه/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استکبار جهانی لحظه ای از دشمنی با ما کوتاه نیامده، اما خوب می دانیم که نظام متعلق به امام زمان(عج) و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در نشستی با اعضای مجمع خطبا و وعاظ کرمانشاه که در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار، گفت: خداوند به حرمت اولاد پیامبر(ص) به مردم بصیرت و به مسئولین نظام اسلامی شجاعت و توانمندی همراه با روحیه جهادی در مسیر قسط و عدالت عنایت فرماید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کلام امیرالمومنین(ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه، گفت: به لطف الهی امروز در جمهوری اسلامی نیروهای مسلح، مصداق عینی امیر بیان و شکوه دین و راه‌های تحقق امنیّت کشورند.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی انتظامی تأمین امنیت مردم است و با پوشیدن لباس نظم و امنیت متعهد شده ایم که خادم مردم و حافظ ارزشهای نظام اسلامی باشیم.

سردار جاویدان توطئه دشمنان در ایجاد اغتشاش و نا امنی ها را مختص به دیروز و امروز ندانست و گفت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استکبار جهانی لحظه ای از دشمنی با ما کوتاه نیامده، گرچه شدت و ضعف داشته، اما نظام متعلق به امام زمان(عج) است و ماندنی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: رسیدن انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود، دارای یکسری سختی هاست که بازتاب سستی در عملکردهای خودمان است، درست انجام وظیفه نمی کنیم و تبعات آن دامنگیرمان می شود.

سردار جاویدان با بیان اینکه ایران اسلامی به اعتراف عامه مردم، کشوری زرخیز از لحاظ مالی و نیروی انسانی مطلوب است، خاطر نشان کرد: حقیقتا ما تا به حال از سرمایه های خدادای استفاده بهینه نکرده ایم و خیلی از مسئولین به رغم همراهی مردم، جوانان را رها کردند.

وی در پایان گفت: برخی که از سفره جمهوری اسلامی امرار معاش کردند خوب به وظیفه خود عمل نکردند؛ عملکردها را باید اصلاح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha