شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفر آیت الله اعرافی

حوزه/ نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئولان استان فارس با آیت الله اعرافی، گفت: باید توجه بیشتری به حوزه های علمیه شود، چراکه تهیه محتوا برای عموم جامعه در مسائل دینی و اسلامی بر عهده حوزه ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، فرهاد طهماسبی، نماینده مردم شهرستان‌های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در تخصیص بودجه عمرانی به حوزه علمیه کم لطفی می شود، اظهار کرد: امروز شبکه های معاند در فضای مجازی برای فرزندان و نسل آینده برنامه دارند.

وی اضافه کرد: امروز دانش آموزان با هجمه ای که در فضای مجازی می شود نمی توانیم آنان را اقناع کنیم؛ تبلیغ در فضای مجازی علیه دین بسیار شدید است.

نماینده مردم شهرستان‌های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید توجه بیشتری به حوزه های علمیه شود، چراکه تهیه محتوا برای عموم جامعه در مسائل دینی و اسلامی بر عهده حوزه ها است.

وی خاطرنشان کرد: از جهت مسائل دینی و ارزشی نباید کمبود داشته باشیم تا شاهد گرایش به سمت دین و ارزش ها باشیم. امروز نیاز است تا روز به روز گرایش و علاقه مندی را در جامعه بیشتر داشته باشیم تا بتوانیم در سطح جامعه در اقناع سازی افکار موفق تر باشیم.

طهماسبی مجلس یازدهم را یک فرصت برشمرد و گفت: تخریب چهره مجلس توسط برخی جریان ها صورت می گیرد، اما این دوره یک فرصت است تا آنچه را که به صلاح انقلاب و کشور است پایه ریزی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha