جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاک فطرت

حوزه/ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئولان استان فارس با آیت الله اعرافی، گفت: کار حوزه علمیه فارس در بحث بین الملل قابل ستایش است و باید هم افزایی شود تا اعتباری که حوزه استان در بحث بین الملل دارد به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در موضوع توسعه حوزه های علمیه و مدرسه علمیه سازی در واقع کار شدنی است چراکه خیرین نیک اندیش پای کار هستند.

وی اظهار کرد: در موضوع سرمایه انسانی نیز استان فارس استانی مستعد است؛ طلابی که با انرژی بسیار وارد حوزه های علمیه می شوند باید نظام آنان بیشتر در کارها استفاده کند و بهره ببرد. معتقدم بسیاری از سازمان های فرهنگی که کارایی خوبی ندارند و نتیجه آن را در مسائل فرهنگی مشاهده می کنیم از ظرفیت طلاب استفاده کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به جای اینکه در مراکز فرهنگی و آموزشی نیروهایی جذب شود که سنخیتی با فرهنگ ندارند، از طلاب کارآمد استفاده شود.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری بر روی ترویج فرهنگ کار و تلاش تاکید دارند، اظهار کرد: امروز کسی که دلش برای انقلاب و مردم می سوزد باید ۱۲ تا ۱۴ ساعت کار کند نه اینکه فقط خود را سرگرم کند.

پاک فطرت با بیان این که کار حوزه علمیه فارس در بحث بین الملل قابل ستایش است. گفت: باید هم افزایی شود تا اعتباری که حوزه استان در بحث بین الملل دارد به ثمر بنشیند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha