جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حیدری امام جمعه موقت کنگان

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان گفت: حرکت سریع به سمت توسعه و پیشرفت ایران قوی وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی حیدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه کنگان با بیان اینکه دشمن از ایران قوی می‌ترسد، اظهار داشت: مردم و مسئولان با همدلی و اتحاد، زمینه قوی‌تر شدن جمهوری اسلامی ایران را فراهم نمایند.

امام جمعه موقت جمعه کنگان با تبیین تلاش تبلیغاتی دشمن از صدر اسلام تا کنون، افزود: زمانی که دشمن کمترین ابزار تبلیغاتی را داشت، توانست بزرگترین حقیقت تاریخ یعنی شخصیت امیرالمومنین(ع) را کمرنگ جلوه دهد، زیرا دشمن می‌دانست که امیرالمومنین(ع) است که می‌تواند حقیقت اسلام را انتقال دهد.

وی عنوان کرد: امروز نیز دشمن می‌داند که این جمهوری اسلامی ایران است که توانسته صدای اسلام را به جهان و جهانیان برساند، لذا تلاش می‌کنند تا صدای ایران را خاموش کنند.

حجت الاسلام حیدری افزود: در عصر حاضر نیز امام امت ندای توحید را سر داد و دشمن تلاش کرد با تبعید امام بزرگوار صدای اسلام را خاموش کند، اما نه تنها این صدا خاموش نشد بلکه انقلابی بر پایه اسلام و آزادی تشکیل داد.

وی با اشاره به دلجویی بازیکنان آمریکا از بازیکنان فوتبالیست کشورمان گفت: این دلجویی‌ها نیز نشان داد که ندای آزادی را آنها هم شنیدند.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به تلاش دشمن در غالب اغتشاشات و ضربه زدن به ایران قوی، با استناد به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، اظهار داشت: آمریکایی‌ها تا کنون نتوانستند غلطی کنند و از این به بعد هم غلطی نخواهند کرد.

حجت الاسلام حیدری افزود: وظیفه امروز ما پیشرفت و قوی شدن است و امروز بر مبنای فرمایش ولی فقیه زمان، ابزار مهم پیشرفت امید، آفرینی و پرهیز از یاس و ناامیدی است.

وی با اشاره به مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر، به برخی شروط قطری‌ها برای حضور صهیونیست‌ها از جمله اعزام هشت هزار فلسطینی با بهترین پروازها و امکانات به قطر و شجاعت قطر در این زمینه پرداخت و عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات قطری‌ها حذف نام اسرائیل از سایت بود، به گونه‌ای که صهیونیست‌ها ناچار شدند با عنوان کشور رسمی فلسطین به قطر سفر کنند، نه با عنوان رژیم جعلی اسرائیل.

امام جمعه موقت کنگان در بخش دیگر با تسلیت شهادت اول شهیده راه ولایت، حضرت زهرا (س) گفت: شهادت آن بزرگ بانو، نماد بزرگترین ظلم تاریخ به پاک‌ترین انسان بشریت است و هر کسی کوچکترین قدمی برای نام و یاد آن شهیده بردارد، در راه ولایت حرکت کرده و خداوند بزرگترین نعمت‌ها را به او ارزانی می‌فرماید.

حجت الاسلام حیدری با تشریح ویژگی‌های فرهنگ بسیجی در کلام رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: بسیجی ماندن و حفظ روحیه بسیجی، شناخت دشمن و نقطه ضعف‌های آن و مراقبت از رشد معنوی از مهمترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به بسیجیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    بابا کنترل کن بازار را وزیر اقتصاد،نباید خودرو،مسکن ،طلا و ارز بشه کالای سرمایه ای ،باید مدیریت کنی نقدینگی افسار گسیخته بجای ایجاد تورم بره سمت تولید،از تولید کشاورزی و دامی گرفته تا صنعتی،باید حرکت به سمت تولید دراین کشور جذاب بشه که نه تنها ایرانیان بلکه خارجیها هم سرمایه بیارن دربخش تولید ایران نه اینکه ملت برن سمت سفته بازی،بخدا کارسختی هم نیست نمیدونم چرا طلسم شده درایران ،این همه زمینه تولید هست و پول هم هست اما نمیره سمتش ،چراشو باید وزیر و دولت و مجلس هم پاسخ بدن هم رفعش کنن،بخدا ملت ازاین اقتصاد خسته شدن و ناراضی هستن ازاین وضع اقتصادی و قابل قبول نیست روزمرگی و دست روی دست گذاشتن