جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسئول بسیج طلاب استان یزد در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)

مسئول بسیج طلاب استان یزد در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد گفت: دشمن به دنبال هویّت سوزی و ایجاد هویّت جدید برای جوانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام مهدی قره چاهی در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) یزد، با اشاره به تلاش دشمن در هویت سوزی جوانان گفت: دشمن اول به دنبال هویت سوزی و بعد هویت سازی جوانان به نحوی که خودش می‌خواهد است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می کند جای جلاد و شهید را عوض کند افزود: وقتی ما روایت نکنیم دشمن هر طور که بخواهد روایت می کند.

حجت الاسلام قره چاهی به تبیین جنگ ترکیبی پرداخت و اظهار کرد: امروز ما در جنگ ترکیبی به سر می بریم و دشمن در همه عرصه ها وارد شده و در یک جا تمرکز نمی‌کند، به همین سبب جهاد هم باید ترکیبی باشد.

وی به استفاده از آیات و روایات در جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: در بحث جهاد تبیین آیاتی که در مبحث بصیرت است باید مورد توجه قرار گیرد و امید آفرینی در تبلیغ را باید مد نظر قرار داد.

مسئول بسیج طلاب استان یزد با توجه رسالت بسیج طلاب در جذب جوانان و جهاد تبیین افزود: از دشمن انتظاری به جز توطئه نیست؛ حضور در دانشگاه‌ها و مدارس و تبیین مسائل از وظایف بسیج طلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha