یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار سردار موحد با رئیس دانشگاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید برای دانشجویان غیربومی برنامه ویژه داشته باشند، گفت: سپاه استان قم برای اجرای طرح‌ها و اقدامات فرهنگی ویژه دانشجویان آمادگی خود را اعلام می‌کند و در این راستا از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی، طلاب و اساتید بهره می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمد رضا موحد امروز با حضور در دانشگاه قم، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی را به سمت رئیس این دانشگاه تبریک گفت‌.

فرمانده سپاه استان قم از برگزاری نشستی با حضور مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های دانشجویی یاد کرد و گفت: جوانان با انگیزه و نشاط در بسیج دانشجویی حضور و برنامه‌های مختلف را برعهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید برای دانشجویان غیربومی برنامه ویژه داشته باشند، عنوان کرد: سپاه استان قم برای اجرای طرح‌ها و اقدامات فرهنگی ویژه دانشجویان آمادگی خود را اعلام می‌کند و در این راستا از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی، طلاب و اساتید بهره می‌گیرد.

موحد از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم و مشارکت اقشار مختلف مردم یاد کرد و افزود: امیدواریم در کنگره بعدی شاهد افزایش مشارکت دانشجویان و جامعه دانشگاهی باشیم.

وی با اشاره به اجرای اردوهای راهیان پیشرفت به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حضور دانشجویان در این اردوها موجب بی اثر شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

فرمانده سپاه استان قم از آغاز اعزام اردوهای راهیان نور یاد کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت دانشگاه‌ها در اسفندماه امسال حجم قابل توجهی از دانشجویان و اساتید را به مناطق دفاع مقدس اعزام کنیم.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود به صورت دوجانبه دنبال می‌شود، تصریح کرد: بدون روحیه انقلابی در بخش‌های مختلف دانشگاه نمی‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم و یکی از مجموعه‌های مهم در دانشگاه‌ها بسیج است.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی در شرایط امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: تلاش ما این است که در اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویان با دستاوردهای نظام آشنا شوند و هر کسی چشم دیدن داشته باشد و این دستاوردها را ببیند به سمت اهداف پرواز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha