دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: به معنای واقعی کلمه ذوب در ولایت و مطیع ولی امر و امام زمان خود بودند و تا پای جان از ولایت و امام خود دفاع کردند و تا لحظه شهادت پای ولایت ایستادند و دست از مبارزه و جهاد برنداشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در نشست هم اندیشی رؤسای عقیدتی سیاسی انتظامی سراسر کشور اظهار داشت: یکی از درس های مهمی که می توان از سیره زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در تمام مقاطع زندگی ایشان از زمان کودکی و نوجوانی تا زمان شهادت گرفت احساس مسئولیت و وظیفه در مقابل حوادث سیاسی و اجتماعی آن روز و دفاع همه جانبه از اسلام و ولایت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره به هیچ عنوان در صحنه ها و رویدادها سکوت نمی کردند و با بیان و روایت صحیح و به موقع به معنای واقعی کلمه وارد عرصه جهاد تبیین می شدند و با بدعت ها و تحریف واقعیت ها مبارزه می کردند.

وی افزود: در کنار ورود در عرصه جهاد تبیین؛ اما با این حال یک دختری دلسوز برای پدر و همسری فداکار و حامی برای شوهر و مادری مهربان برای فرزندان خود بودند و در این عرصه هم وظایف و مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام می دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه ذوب در ولایت و مطیع ولی امر و امام زمان خود بودند و تا پای جان از ولایت و امام خود دفاع کردند و تا لحظه شهادت پای ولایت ایستاد و دست از مبارزه و جهاد برنداشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کارکنان مجاهد و فداکار فراجا با تأسی از سیره حضرت زهرا سلام الله علیها تا پای جان از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند و احدی از کارکنان انتظامی در آشوب ها و اغتشاشات اخیر کوچکترین تردیدی در دل در دفاع از امنیت و آرامش کشور به خود راه ندادند و با کمک سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور توطئه های مستکبرین و دشمنان ملت ایران را خنثی کردند.

وی گفت: ملت شریف ایران اسلامی بدانند فرزندان آنان در سازمان مجاهد و انقلابی انتظامی حتی یک لحظه هم برای دفاع جانانه از انقلاب و برقراری نظم و امنیت و آرامش برای آنان درنگ نخواهند کرد و سپر بلای آنان در همه حوادث و وقایع خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha