چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علیپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: تربیت طلاب عالم، اهل دیانت، با اخلاق و اخلاص، بصیر به مسائل دینی و اجتماعی، زمان شناس و شجاع از وظایف مهم حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، نشست مدیران مدارس علمیه استان گیلان امروز با بررسی‌ موضوع‌ "بررسی راهکارها و آسیب‌های ارتقاء کمّی و کیفی جذب حوزه علمیه استان" در مدرسه علمیه امیرالمومنین علی علیه السلام رشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور در این نشست گفت: تربیت طلاب عالم، اهل دیانت، با اخلاق و اخلاص، بصیر به مسائل دینی و اجتماعی، زمان شناس و شجاع از وظایف مهم حوزه‌های علمیه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از پیش نیازمند تربیت طلاب فاضل و مجهز به علوم و معارف اسلامی‌ برای اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه اسلامی هستیم تا پاسخگوی نیازهای دینی مردم باشند.

مدیر حوزه علمیه گیلان تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و تبلیغی در برش پنج‌ساله وجود دارد که بر اساس نیاز استان و شهرستان، به آن پرداخته شده است و مدارسی که برنامه‌های خودشان را فرستاده‌اند، از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با توجه به اغتشاشات فتنه‌گران و تجزیه طلبان گفت: حوزه علمیه استان گیلان در پیامی از حضور غیرتمندانه و انقلابی مردم گیلان قدردانی کرد. دشمنان و کفتاران تجزیه طلب بدانند که مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند و همیشه نشان داده‌اند که در فتنه‌ها اتحاد خودشان را حفظ می‌کنند.

لازم به ذکر است که با نزدیک شدن به اتمام ترم اول مدارس علمیه گیلان، مسائل آموزشی طلاب در جلسه مدیران مدارس علمیه شهرستان رشت بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha