جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیکزاد

حوزه / دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت تجدیدنظر در ابزارهای آموزشی، گفت: غربی ها با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله انیمیشن و بازهای کامپیوتری به دنبال شخصیت سازی و الگوی دروغین برای نسل فعلی جامعه ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام حمید نیکزاد، امروز در اجلاس شورای همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: امروز کودکان و نوجوانان زیر سنگین ترین هجمه های دشمن با مدرنترین تجهیزات هستند؛ این واقعیت امروز جامعه ما است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش ادامه داد: در اغتشاشات اخیر با نوجوانانی که در شهرهای مختلف دستگیر شده بودند، صحبت کردم پاسخی که در گفتگو با من داشتند؛ (چرا زودتر نگفتید) پس از این گفت‌وگو حرفهای ما را می پذیرفتند، لذا باید حوزویان ما بیش از گذشته برای مدارس وقت بگذارند.

وی با اشاره به اینکه باید در ابزارهای آموزش تجدید نظر کنیم، ادامه داد: غربی ها با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله انیمیشن و بازهای کامپیوتری به دنبال شخصیت سازی و الگوی دروغین برای نسل فعلی جامعه ما هستند؛ در مقابل این هجمه دشمن باید اساتید حوزه بیش از گذشته در کنار آموزش و پرورش باشند .

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: آمادگی همکاری دوسویه در ستاد همکاری ایجاد شده است و بیش از ۲۴۰ ساعت برای طلابی که می خواهند وارد آموزش و پرورش شوند دوره آموزشی برگزار شده است.

وی به اجرای طرح «پنجشنبه های پرنشاط» اشاره کرد و ادامه داد: حضور دانش اموزان در حوزه های علمیه، اجرای طرح اربعین تا ظهور و طرح منزلت از برنامه های ستاد همکاری ها است.

اجلاس شورای همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با حضور مدیران آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و ائمه جمعه خراسان در بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی برگزار شد.

در پایان اجلاس مدعوین پیرامون هر چه بهتر شدن همکاری های حوزه و آموزش و پرورش نکاتی را بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha