جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، آموزش و پرورش را بنیادی‌ترین پایه آفرینش تمدن و پیشرفت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش در اقتدار ملی و نظم نوین آینده جهان تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه با قدردانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش، این وزارتخانه را راهبردی‌ترین وزارتخانه دانست و خاطرنشان کرد: تمدن آفرینی، پیشرفت، اقتدار ملی و بین‌المللی منوط به داشتن آموزش و پرورش توانمند و قوی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، آموزش و پرورش را بنیادی‌ترین پایه آفرینش تمدن و پیشرفت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش در اقتدار ملی و نظم نوین آینده جهان تأثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۰ سال پیش تدوین شده است گفت: تدوین سند ۲۰ ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش در عرصه فضای آموزشی با استاندارد بین‌المللی و تجهیزات پیشرفته، خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر از تخریب کلاس‌های درسی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که نوسازی و مرمت این فضاها باید در اولویت قرار بگیرد؛ بر اساس برنامه‌ریزی تا افق ۱۴۰۸ هیچ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر مدارس غیرانتفاعی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این مدارس ضمن داشتن ساختمان استاندارد باید مدیریت فرهنگ اسلامی و انقلابی و رشد علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اضافه کرد: توجه به فرهنگ علمی، دینی و بصیرتی در مدارس غیرانتفاعی یک ضرورت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha