جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اینترنشنال

حوزه/ شبکه سعودی اینترنشنال در جدیدترین شایعه پراکنی خود دست به تحریف سخنان پاپ زد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، بنگاه خبر پراکنی اینترنشنال در ادامه تحریف واقعیات و شایعه پراکنی های مغرضانه دست به تحریف سخنان پاپ زد.

این شبکه سعودی که به انتشار اخبار دروغ و تحریف شده شهرت دارد این بار سخنان پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک را درباره صلح تغییر داد.

پاپ در سخنرانی اخیر خود خواستار صلح و دوستی در قاره آمریکا، میانمار و ایران شده بود و ابراز امیدواری کرده بود خونریزی در تمام جهان پایان یابد اما اینترنشنال مدعی شد پاپ خواستار پایان خونریزی در ایران شده است.

گفتنی است جدا از اینکه پاپ معمولا نسبت به برخوردهای خشونت‌آمیز در کشورهای اروپایی موضع صریحی نمی‌گیرد اما تحریف سخنان او درباره ایران برگ دیگری از دفتر دروغ‌های روزمره شبکه سعودی اینترنشنال است؛ شبکه‌ای که از سر استیصال و ناکامی به رفتارهای عجیب و غیرحرفه‌ای از جمله مصاحبه با بازیگران و هنرمندان به عنوان کارشناس سیاسی رو آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • alies IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 1
    همانطور که اگر حاکمیت درقضیه ماهواره محکم می ایستاد امروز در قضیه فضای مجازی به چه کنم چه کنم نمی افتاد،و اگر درقضیه سگ گردانی و راهیابی سگ به خانه ها محکم می ایستاد امروز درقضیه حجاب به چه کنم چه کنم نمی افتاد،اگر درقضیه تبدیل ریال به دلار و سکه و طلا هم محکم نایسته وتدبیرنکنه در مورد این فتنه اقتصادی با راههای گوناگون از جمله افزایش سودبانکی و....درآینده شاهد ضربه های محکم تر اقتصادی نظیر اعتصابهای فلج کننده و...خواهد بود پس تدبیر فوری و محکم حاکمیت باید این توطئه را خنثی کنه
  • . IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 1
    همینه